یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر مهم درباره دریافت وام سهام عدالت

24 خرداد 1401
خبر مهم درباره دریافت وام سهام عدالت

 

به گزارش بانک اول یک مقام مسئول در نظام بانکی اعلام کرد: همه مراحل دریافت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت و ارائه کارت اعتباری، غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

 

محمدعلی محمودزاده، یک مقام مسئول در نظام بانکی اظهارکرد: امکان ارائه تسهیلات به سهامداران عدالت تا سقف ۵۰ درصد ارزش این سهام در بانک‌های عامل فراهم شده است که بر این اساس این تسهیلات حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: افرادی که حساب بانک‌های عامل تعیین شده را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده‌اند، می‌توانند از طریق نرم افزار طراحی شده برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: در این فرآیند، احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت نام‌کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود.

محمودزاده افزود: بعد از امضای فرم‌ها و قراردادهای مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز به صورت مجازی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از اعتبار خود استفاده کنند، گفت: پرداخت در فروشگاه‌ها نیز از طریق گوشی تلفن همراه و بارکد خوان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد و اعطای سهام عدالت به جاماندگان منوط به این مورد است که هیأت دولت منابعی را برای توزیع سهام اختصاص دهد. بر همین اساس هرگونه لینک، تماس، پیامکی و... مبنی بر ثبت نام سهام عدالت جاماندگان کلاهبرداری خواهد بود و امیدواریم که افراد به این نکات توجه کافی را داشته باشند تا فریب نخوردند. بنابر این مردم حتما باید اخبار مربوط به حوزه سهام عدالت را از از رادیو و تلویزیون و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند تا خدایی نکرده در این حوزه دچار چالش نشوند.
در وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بهبود وضعیت بازار اجاره بها طی گفت: قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن طی امروز و فردا برای اجرا به دولت ابلاغ می شود و ابلاغ آن ظرفیت های جدیدی را به وزارت راه وشهرسازی می دهدو این قانون نقش تنطیم گیری با نفوذ بالاتری را در پی دارد.
طبق گفته سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز چنانچه فردی مشمول سهام عدالت جاماندگان نشود، می‌تواند اعتراض خود را به وزارت رفاه منتقل کند. اما وزارت رفاه بلافاصله در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مردم و متقاضیان دریافت سهام عدالت تقاضا می‌کنیم از مراجعه حضوری و تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سهام عدالت خودداری کنند.
افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا امیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من توی برنامه زمرد همه مراحلو انجام میدم ولی مینویسه خطای استعلام نظام وظیفه چجوری باید درستش کنم لطفا اگه میدونید بگید؟؟؟؟

داود حیدری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به نظر من دولت نیاید کارت اعتباری بدهد.به جای ان وام قابل برداشت پرداخت شود ملت ایران مخصوصا دهک های پایین پول نقد بیشترنیاز دارند تا اینکه یک تبانی بین دولت و فروشگاه ها صورت گیرد و دود ان چشم اقشار ضعیف را در بیاورد . با تشکر

عبدالامیر اعتمادی پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اقایان محترم اگرواقعاازمانظرمیخواهید پس خداوکیلی نظرات ماراخوانده وترتیب اثربدهید شما بااین برنامه نه تنهاکمکی بحال مانمی کنیدبلکه مارااسیردادن وام چندساله بادرصدی بالاکرده والزان به خریداجناس غیرضروری می کنید الان مابیشتراحتیاج به پول نقدداشته وازاین طرح استقبال نمی کنیم

محمد محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام یعنی این کارت فقط در فروشگاه‌های منتخب اعتبار دارد یعنی نمیشه از جایی دیگه ،و یا در زمینه ای غیر فروشگاه از اون استفاده کرد ،اگه اینجوریه که این به نفع فروشگاه‌های منتخب هست که در اصل دارن رانت دریافت میکنن نه مصرف کننده ،یعنی اینجور که شما میگید با این این کارت حتی. نمیشه 4 لیتر بنزین زد ، به به چه. کردین

محمد حسینوند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کاش پلیکیشنم معرفی میکردید

رامین غفاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما بدبخت بیچاره ها قبلا اگه برای دریافت وام ۵ میلیونی اقدام میکردیم بانکها هفت خوان رستم رو جلو پای ما میزاشتن اما الان که سهام عدالت رو گروگان میگیرن و اونم به دوبرابر وام پرداختی از خداشونه که این وام به ظاهر صدقه سر رو بهمون بدن چرا چون با ۵ تومن وام صاحب بیش از دوبرابر میشن...چقدر مردم ما بدبختن و چقدر مسئولینمون بیعرضه

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ایا میتوان بصورت محضری و و وکالت بلعزل سهام را به شخص حقیقی یا حقوقی واگذار کرد ؟ اگر جواب بله زاشد. باز شدن بورس. اصلا اهویتی نداره. چون سهام صنایع با ارزش همیشه باارزش هستند و هستند کسانی که این ارزش را درک کنند و بهای واقعژ ان را پرداخت کنند . بورس. سهام باارزش را بی ارزش نشون میده واین اعتمادم را از بین برد .

بابک اسکینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من شماره شبا سهام عدالتم بانک سپه ست نمیتونم وام کارت اعتباری از بانک ملی بگیرم چون دقیقا یک هفته هست تلاش میکنم که تو سامانه ایوا ثبت نام و احراز هویت بشم تمام مراحل رو درست انجام میدم ارسال که میزنم میزنه خطا

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها