یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات ثبت نام فروش جدید خودروهای سایپا

24 خرداد 1401
جزئیات ثبت نام فروش جدید خودروهای سایپا

به گزارش بانک اول به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد سازوکار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه عید تا عید ، ولادت حضرت علی (ع) و مبعث رسول اکرم (ص) به شرح ذیل اعلام می شود:

در طرح فروش فوری، خودروی سایپا ۱۵۱ با قیمت ۹۱،۰۰۰،۰۰۰ ، تیبا صندوقدار ۸۷،۰۷۵،۰۰۰، تیبا ۲ با قیمت ۹۵،۴۲۶،۰۰۰، ساینا دنده ای ۹۲،۹۲۸،۰۰۰ ، کوییک دنده ای ۱۲۹،۷۵۵،۰۰۰ ، کوییک R با قیمت ۱۳۹،۷۵۵،۰۰۰ و ساینا S با قیمت ۱۳۰.۲۹۲.۰۰۰ با تحویل ۹۰ روزه به فروش می رسد.

طرح-عید-تا-عید-سایپا-1

 

طرح-عید-تا-عید-سایپا-2

 

 

زمان فعالسازی بخشنامه: ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۹ اسفندماه ۹۹ به مدت ۳ روز است.

اخبار مرتبط
متقاضیان پس از اینکه با موفقیت در سامانه ثبت‌نام کردند باید به یکی از آموزشگاه‌های سامانه مراجعه کنند تا آموزشگاه مربوطه آنها را به محل اخذ آزمون معرفی کند. در این مرحله ۱۰ سوال به صورت شفاهی از متقاضیان پرسیده و بلافاصله پس از آن آزمون عملی اخذ می‌شود و پس از قبولی در هر دو آزمون شفاهی و عملی گواهینامه موتورسیکلت در همان زمان به فرد اعطا می‌شود.
در شرایطی که شماره‌گذاری خودرو ایکس۵۵ پرو مدیران‌خودرو به‌دلیل ایرادهای فنی به دستور سازمان استاندارد متوقف شده است، اکنون این پرسش مطرح است که مشتریان چه باید بکنند؟
پیکاپ T۹ در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی و روشن متالیک به فروش می‌رسد. کمپانی جی ای سی برای این وانت پیکاپ آفرودی چهار چرخ محرک موتورهای مختلف شامل نمونه‌های بنزینی، دیزلی و حتی برقی را آماده کرده است.
نبود سامانه یکپارچه و کمرنگ‌شدن عامدانه آن، به تازگی مونتاژکاران رویه‌ای جدید در عرضه خودرو پیش گرفته‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها