یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

با ۵۵ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!

24 خرداد 1401
با ۵۵ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!

به گزارش بانک اول، بزرگترین خودروساز دولتی کشور در طرح جدید پیش‌فروش خود وعده تحویل خودرو پژو ۲۰۶ با پرداخت ۵۵ میلیون تومان پول نقد خبر داده است. اگر فردی در قرعه‌کشی ایران‌خودرو برنده شود ابتدا این پول را نقد پرداخت می‌کند و بعد مابه‌التفاوت آن با نرخ بازار را تا زمان تحویل خودرو به تدریج به خودروساز پرداخت خواهد کرد.

 

طرح پیش‌فروش هفت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو از یکشنبه دهم اسفند به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

 

در این طرح، محصولات پژو ۲۰۶ تیپ دو، پارس بنزینی، پارس TU۵، سمند ال‌ایکس بنزینی، سورن‌پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و رانا پلاس عرضه شده است.

موعد تحویل این هفت محصول بر اساس نوع خودرو انتخابی، از دی تا اسفند سال آینده تعیین شده است.

همانند روال قبلی، نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

 

 

طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو درحالیست که سایپا نیز از دیروز طرح عید تا عید را کلید زده است.

اخبار مرتبط
متقاضیان پس از اینکه با موفقیت در سامانه ثبت‌نام کردند باید به یکی از آموزشگاه‌های سامانه مراجعه کنند تا آموزشگاه مربوطه آنها را به محل اخذ آزمون معرفی کند. در این مرحله ۱۰ سوال به صورت شفاهی از متقاضیان پرسیده و بلافاصله پس از آن آزمون عملی اخذ می‌شود و پس از قبولی در هر دو آزمون شفاهی و عملی گواهینامه موتورسیکلت در همان زمان به فرد اعطا می‌شود.
در شرایطی که شماره‌گذاری خودرو ایکس۵۵ پرو مدیران‌خودرو به‌دلیل ایرادهای فنی به دستور سازمان استاندارد متوقف شده است، اکنون این پرسش مطرح است که مشتریان چه باید بکنند؟
پیکاپ T۹ در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی و روشن متالیک به فروش می‌رسد. کمپانی جی ای سی برای این وانت پیکاپ آفرودی چهار چرخ محرک موتورهای مختلف شامل نمونه‌های بنزینی، دیزلی و حتی برقی را آماده کرده است.
نبود سامانه یکپارچه و کمرنگ‌شدن عامدانه آن، به تازگی مونتاژکاران رویه‌ای جدید در عرضه خودرو پیش گرفته‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها