یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای زیر ۱۰۰ میلیونی

24 خرداد 1401
آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای زیر ۱۰۰ میلیونی

به گزارش بانک اول، امروز آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو است. هرچند قیمت نهایی این خودروها هنوز مشخص نیست اما میزان پول نقد برای مشارکت در این طرح برای هیچ کدام از خودروها به ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌رسد.

خودروسازان در بدترین شرایط مالی به سر می‌برند. ۴۳ هزار میلیارد تومان زیان تنها بخشی از کارنامه سیاه آنهاست اما با وجود این، در روزهای اخیر همچنان سیاست پیش‌فروش خودروهای ارزان‌تر از بازار را در برنامه خود داشته‌اند.

بزرگترین خودروساز دولتی کشور در طرح جدید پیش‌فروش خود وعده تحویل خودرو پژو ۲۰۶ با پرداخت ۵۵ میلیون تومان پول نقد خبر داده است. اما این برای ارزان‌ترین خودرو است. در بقیه خودروها چه میزان پول نقد نیاز است؟

 

 

پس از پایان مهلت ثبت‌نام خرید خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو، فردا قرعه‌کشی ایران‌خودرو انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط
مالک شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا امسال بنزین سه نرخی می‌شود گفت: این مساله در اختیار دولت است، اما تا کنون دولت مجوزی در رابطه با این موضوع از مجلس دریافت نکرده و حتی برنامه‌ای به مجلس ارائه نشده است. وی ادامه داد: البته باید در نظر داشت که تبصره هدفمندی با نرخ‌های سال گذشته در نظر گرفته شده است.
پیرو شایعاتی که اخیراً در خصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت‌نام خودرو رواج یافته، بدینوسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد «هرگونه واگذاری کدملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سواستفاده افراد سودجو است و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.
مبلغ تسهیلات (وام) در نظر گرفته شده برای خریداران برای این کشنده2 میلیارد و 985 میلیون تومان ذکر شده است که طی ۶۰ ماه یا عبارتی ۵ ساله باید پرداخت کنید. نرخ تسهیلات کشنده شکموتو در این بخشنامه ۲۶ درصد عنوان گردید و تحویل این محصول به صورت فوری برای خرداد ۱۴۰۳ بیان شده است.
متقاضیان پس از اینکه با موفقیت در سامانه ثبت‌نام کردند باید به یکی از آموزشگاه‌های سامانه مراجعه کنند تا آموزشگاه مربوطه آنها را به محل اخذ آزمون معرفی کند. در این مرحله ۱۰ سوال به صورت شفاهی از متقاضیان پرسیده و بلافاصله پس از آن آزمون عملی اخذ می‌شود و پس از قبولی در هر دو آزمون شفاهی و عملی گواهینامه موتورسیکلت در همان زمان به فرد اعطا می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها