شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

اطلاعیه بازنشستگی سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش

24 خرداد 1401
اطلاعیه بازنشستگی سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش

الف) شرایط بازنشستگی

۱به گزارش بانک اول کلیه کارکنان اداری ، آموزشی ، پرورشی و نیز مدیران و معاونین مدارس که دارای ۳۰ یا ۳۵ سال سابقه خدمت و یا بیشتر می باشند به استناد بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ پایان ۳۰ یا ۳۵ سال خدمت به افتخار بازنشستگی نائل می شوند.

تبصره ۱: استمرار خدمت کارکنان نیروهای آموزشی، پرورشی و خدماتی در صورت درخواست شخص و نیاز منطقه و موافقت کار گروه توسعه مدیریت استان تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ بارعایت سایر ضوابط بلامانع است. (ارائه درخواست این همکاران قبل از اتمام ۳۰ سال الزامی است)

تبصره ۲: رعایت الزامات ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در فرایند بازنشستگی ضروری است.

۲- براساس بند ب ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارکنان مرد با حداقل ۲۵ سال سابقه خدمت و حداقل ۶۰ سال سن و کارکنان زن با حداقل ۲۵ سال سابقه خدمت بدون در نظر گرفتن شرط سنی می توانند درخواست بازنشستگی خود را در موعد مقرر به کارشناسی امور اداری و تشکیلات ( کارگزینی منطقه ارائه نمایند. در صورت موافقت منطقه و تایید کارگروه توسعه مدیریت استان ، حقوق بازنشستگی و پاداش این همکاران براساس سنوات خدمت واقعی برقرار و برابر مقررات مالی قابل پرداخت است.

تبصره: شرط سنی آقایان برای ایثارگران با ۵ سال کمتر (حداقل ۵۵ سال) لحاظ می شود.

۳- بازنشستگی با سنوات ارفاقی جانبازان و فرزندان و همسران معزز شهدا مشروط به تامین اعتبار خواهد بود. رعایت مفاد بخشنامه شماره ۲۴۰۰/۱۸۶۰۱/۵۵ – ۹۹/۹/۶ در خصوص در خواست این عزیزان الزامی است.

تبصره ۱: بهره مندی جانبازان معزز از مزایای بازنشستگی جانبازی ( آخرین حکم زمان اشتغال منوط به پرداخت کسور و سنوات ارفاقی می باشد. لازم به ذکر است مدارک و مستندات بهره مندی از سنوات ارفاقی جانبازان را با رعایت مقررات مربوط ۶ ماه قبل از اتمام ۳۰ سال خدمت و ۵۰ سال سن ، برای اخذ مجوز و پرداخت کسور سنوات ارفاقی به مدیریت منابع انسانی و امور اداری استان ارسال نمایید.

تبصره ۲: جانبازان بالای ۵۰ سال سن، مشمول بازنشستگی بند یک ماده واحده قانون بازنشستگی جانبازان می باشند. به عبارتی صرفا سنوات ارفاقی دریافت می کنند و حقوق بازنشستگی آنها مانند افراد عادی با میانگین دو سال آخر محاسبه خواهد شد. و محاسبه پاداش پایان خدمت آنان بر اساس سنوات خدمت و حقوق و مزایای مشمول کسور آخرین حکم اشتغال خواهد بود.

اخبار مرتبط
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.
قاليباف با تاكيد بر اينكه مجلس در عين اختلاف سليقه و اختلاف ديدگاه با سياست‌هاي ارزي دولت همراهي كرده است، گفت: همه اختيارهاي موجود در قانون دايمي را به رييس بانك مركزي داديم و هر چه ايشان در جلسه سران قوا بيان كردند قبول كرديم اما شرايط كنوني نشان مي‌دهد كه هم رويكرد اقتصادي و هم رويكرد مديريتي در موضوع ارز دچار اشكال است.
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته‌ شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.
بازار ایران متأسفانه شاهد حضور کالاهای تقلبی در انواع مختلف، ازجمله لوازم آرایشی، شوینده، موبایل، شیرآلات، دلار، زعفران، لپ‌تاپ، عطر و ادکلن و... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها