ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

پرداخت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی در قالب مرحله دوم متناسب‌سازی

24 خرداد 1401
پرداخت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی در قالب مرحله دوم متناسب‌سازی

به گزارش بانک اول،تا پایان سال به همه بازنشستگان تامین اجتماعی ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی‌الحساب بابت متناسب‌سازی مرحله دوم پرداخت می‌شود. روزنامه همشهری در خبری ادعا کرد که بنابر کسب اطلاعی که انجام داده، تا پایان سال به همه بازنشستگان، بابت مرحله دوم متناسب سازی، مبلغِ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

در روزهای گذشته مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی احتمال پرداخت علی‌الحساب مبالغی از بابت متناسب سازی مرحله دوم را در اسفند ماه رد نکرد و گفت که فرمول‌های آن در حال تهیه است. با این حال تاکنون هیچ یک از مقام‌های سازمان تامین اجتماعی، مبلغی را از این بابت اعلام نکرده‌اند./ایلنا

اخبار مرتبط
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.
شورای نگهبان برای انتخاب خانه های خالی کشور شروطی را اعمال نموده است از این شروط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
جلسه سران قوا برگزار و هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تعیین شد.
با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. جزئیات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها