ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

رونمایی از شهر موشکی جدید سپاه

24 خرداد 1401
رونمایی از شهر موشکی جدید سپاه

 

به گزارش بانک اول به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از شهر موشکی جدید نیروی دریایی سپاه و الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد.

 

در شهر موشکی نیروی دریایی سپاه انبوهی از سامانه‌ها و موشک‌های کروز و بالستیک با بردهای متنوع به نمایش درآمد.

 

همچنین در آیین الحاق تجهیزات موشکی به نیروی دریایی سپاه، سامانه‌ها و تجهیزات موشکی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید اعم از شلیک دقیق از عمق و محل‌های پدافند غیرعامل، پرتاب مین در بردهای مختلف، شلیک ۳۶۰ درجه، شلیک در حال حرکت، قدرت مقابله با جنگ الکترونیک و افزایش برد و توان تخریب به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

 شهر موشکی جدید سپاه
شهر موشکی جدید سپاه

این تجهیزات توسط متخصصان توانمند کشورمان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های تحقیقاتی سپاه و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه طراحی و ساخته شده‌اند.

در پنجمین آیین الحاق تجهیزات رزمی به نیروی دریایی سپاه از سامانه‌های موشکی که توانایی تغییر هدف پس از شلیک را دارند نیز رونمایی شد.

اخبار مرتبط
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.
شورای نگهبان برای انتخاب خانه های خالی کشور شروطی را اعمال نموده است از این شروط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
جلسه سران قوا برگزار و هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تعیین شد.
با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. جزئیات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها