دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

تکلیف سهمیه بنزین نوروزی روشن شد

24 خرداد 1401
تکلیف سهمیه بنزین نوروزی روشن شد

به گزارش بانک اول حمید قاسمی ده چشمه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مجری دستور مراجع بالادست و مصوبات هیات دولت است و این آمادگی را دارد که در صورت ابلاغ مصوبه‌ای در خصوص واریز سهمیه بنزین مازاد برای ایام نوروز، آن را اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز مصوبه‌ای در این زمینه ابلاغ نشده است افزود: با توجه به شرایط کرونا، بعید به نظر می‌رسد در روز‌های باقی مانده سال، تصمیم جدیدی در این باره گرفته شود، بنابراین سهمیه فروردین ماه خودروها، طبق روال هرماه در کارت‌های سوخت واریز خواهدشد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: بنابراین سهمیه سوخت فرودین ماه، نیمه شب روز شنبه، سی ام اسفند در کارت سوخت مالکان واریز می‌شود.

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.
قیمت وانت نیسان ۷ تا ۱۲ درصد افزایش یافت.
تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
کارن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اینم جای چیزهای دیگه که قرار بوده دولت بده و نداده دیگه همه عادت کردیم بخورید ببینم به کجا میرسید آخرش یه متر و نیم جاست ولی با پشتوانه ی یه ۸۰ میلیون دعاااااا !!!!!

محمد رضا قاسمی زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام، تورا خدا حداقل این آگهی منتفی بنزین را نذارید تو کانالتون، چون آدم ناخواسته عصبی میشه، آخه نه اینکه دولت محترم هرسال سهمیه بنزین برای مردم میداد امسال خواست نده چون خیلی سهمیه بنزین داده، آدم دیونه میشه خود به خود که هنوز خجالت نمیکشن دم از سهمیه هم میزنن دم عید، خوب اگه راست میگی مردم بلاخره برای دیدوبازدید میرن توشهره خودشون، خوب برای یک بارم شده واریز کن تا مردم بگن این دولت هم ی کاری برای مردم کرد، ،ممنون از کانال خوب بانک اول

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها