ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

حداقل حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۰ تعیین شد

24 خرداد 1401
حداقل حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۰ تعیین شد

به گزارش بانک اول، این حقوق با افزایش ۳۹ درصدی نسبت به سال قبل به پایه حقوق ۲۶،۵۵۴،۹۲۵ ریال رسید. مبلغ حق مسکن ۴،۵۰۰،۰۰۰ ریال و مبلغ بن کارگری ۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال تعیین گردید. همچنین مبلغ حق اولاد نیز مبلغ ۲،۶۵۵،۴۹۲ به ازای هر فرزند مشخص شد.

بخش های مختلف حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.

پایه سنوات به شاغلینی تعلق می‌گیرد که یکسال کامل را در شرکت فعلی خود سپری کرده باشند و بعد از آن پایه سنوات به صورت ماهانه به حقوق و مزایای ایشان اضافه می‌گردد.

همچنین مبلغ حق اولاد هر سال، سه برابر حداقل حقوق پایه روزانه وزارت کار همان سال محاسبه می‌شود به معنای ساده تر برای هر حق اولاد ۳ روز حقوق پایه روزانه حساب می‌شود./ایسنا

 

اخبار مرتبط
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.
شورای نگهبان برای انتخاب خانه های خالی کشور شروطی را اعمال نموده است از این شروط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
جلسه سران قوا برگزار و هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم تعیین شد.
با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. جزئیات آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مسعود نوچیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سپاس از حسن کلید ساز

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها