شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

سهام عدالت در شبکه‌های اجتماعی، صفحه مجازی ندارد

24 خرداد 1401
سهام عدالت در شبکه‌های اجتماعی، صفحه مجازی ندارد

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو ایجاد صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی با عنوان «سهام عدالت»، به اطلاع سهامداران محترم می رساند این شرکت هیچگونه کانال یا گروه خبری مجازی در شبکه های اجتماعی در خصوص «سهام عدالت» ندارد و سهامداران می‌بایست نسبت به اهداف سو اینگونه صفحات مجازی که شائبه کلاهبرداری، سوءاستفاده از اطلاعات هویتی و ... را ایجاد می کنند، مطلع و آگاه باشند.

لازم به ذکر است هر گونه اطلاع رسانی در خصوص سهام عدالت صرفا از طریق وب سایت رسمی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به نشانی www.csdiran.ir و یا وب سایت رسمی سهام عدالت به نشانی sahamedalat.ir به اطلاع عموم مشمولان سهام عدالت می رسد.

اخبار مرتبط
بانک اول_لیست نهایی کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شد
بانک اول - از شهریور سال ۹۸سازمان امور مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را برای جلوگیری از فرار مالیاتی، شفاف‌سازی درآمد و کمک به حسابرسی مالیاتی، ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد.
بانک اول - معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تمام مالکان و مستاجران خانه‌ها از ۱۹ فروردین باید محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.
بانک اول - بورس ۱۴۰۰ چه روندی دارد؟ آیا شاخص از فاز نزولی خارج شده و مسیر روزهای آخر سال را ادامه می دهد که صف های فروش جمع شد و بازار با صف خرید روبرو بود یا مسیر نزولی شاخص ادامه پیدا خواهد کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها