پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

اگر شما هم این مشکلات را دارید پس واقعا باهوش هستید

24 خرداد 1401
اگر شما هم این مشکلات را دارید پس واقعا باهوش هستید

 

اگر شما هم این مشکلات را دارید پس واقعا باهوش هستید


 

به گزارش بانک اول اینترنت پر از مقالات و دوره های مربوط به نحوه هوشمند سازی ، یادگیری سریعتر و تقلید از نوابغ است. اما گرچه باهوش تر بودن به نظر می رسد جذاب باشد ، اما در واقع زندگی روزمره به عنوان یک فرد بسیار باهوش می تواند چالش های زیادی را به دنبال داشته است.


 
باهوش
باهوش

آنها به هر چیزی بیش از حد فکر می کنند. از آنجا که افراد باهوش می توانند زوایای زیادی را ببینند در واقع آنها به دلیل دیدن چندین زاویه از مسئله یا چیزی که با آن رو به رو هستند ممکن است درگیری ذهنی بیشتری داشته باشند.

آنها از اینکه احمق به نظر برسند می ترسند

این می تواند برخی رفتارهای انحرافی را در کودکانی که برچسب هوشمند دارند برانگیزد. بعد از اتمام مدرسه ، همان ترس می تواند بزرگسالان باهوش را از طرح سوال یا یادگیری چیز جدید باز دارد ، که هر دو ممکن است نادانی آنها را نشان دهد.

آنها فراموش می کنند که مبتدی بودن چگونه است.

با پیشرفت بیشتر در حرفه خود (یا رابطه یا تجارت یا تقریباً هر چیز دیگری) ، ارتباط با مبتدیان واقعی نیز دشوارتر می شود.

مبتدی
مبتدی

آنها می خواهند اصول را کنار بگذارند

اما اگر می خواهید تأیید کنید که باهوش بودن همه چیز برعکس نیست ، لازم نیست به مشاهدات شخصی اعتماد کنید. همچنین بسیاری از علوم سخت وجود دارد که نشان می دهد گرچه مغزهای بزرگ چیزهای شگفت انگیزی را برای جهان ایجاد می کنند ، اما آنها همچنین اغلب مبارزات واقعی را برای صاحبان آنها ایجاد می کنند.

افراد باهوش اغلب تنها هستند.
یک مطالعه جالب اخیر نشان داده است که افراد باهوش در مقایسه با افراد کم استعداد بیشتر وقت خود را به تنهایی سپری می کنند. چرا؟ "کارول گراهام" ، محقق موسسه بروکینگز که اقتصاد شادی را مطالعه می کند ، "کسانی که از هوش و توانایی بیشتری برای استفاده از آن برخوردار هستند کمتر به این دلیل وقت می گذارند که به معاشرت بپردازند.

آنها می دانند که هیچی نمی دانند
آیا تاکنون در مورد اثر دونینگ-کروگر چیزی شنیده اید؟ اگر این اصطلاح را نمی دانید ، قطعاً این اصل را تجربه کرده اید. این قانون روانشناختی بیان می کند که بی کفایت ترین افراد کسانی هستند که از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار هستند ، در حالی که باهوش ترین افراد در توانایی های خود شک دارند. چرا؟ به طور خلاصه، افراد باهوش به اندازه کافی باهوش هستند که می دانند چقدر نمی دانند.

به احتمال زیاد آنها طعمه کلیشه ها می شوند.
گروهی از محققان دریافتند که از آنجا که افراد باهوش بهتر می توانند به سرعت الگوهای ظریف را انتخاب کنند ، بنابراین براساس شواهد ناکافی ، برخی ویژگی های خاص را با گروه های خاصی جفت می کنند. این نتایج ناامید کننده نشان می دهد که هوشمند بودن یک نقطه ضعف دارد. این باعث می شود که بیش از حد در یک موقعیت مطالعه کنید و نتیجه گیری های نامناسبی انجام دهید.

حواس پرتی بالایی دارند
اگر در میان مشغله های خارج از دفتر کار خود برای ادامه کار سخت هستید ، من خبر خوبی برای شما دارم - این فقط نشانه ای از هوش بالا و خلاقیت بالاتر از حد متوسط ​​شما است. طبق مطالعه جدید ، افراد باهوش تر ممکن است در کار حواس پرت باشند زیرا در اولویت بندی تمام ایده های عالی که همیشه در ذهن دارند ، مشکل دارند. مطالعه اخیر دیگری از دانشگاه نورث وسترن موفقیت خلاق را با کاهش توانایی نادیده گرفتن حواس پرتی مرتبط کرده است.

حواس پرتی
حواس پرتی
 
اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.
غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید. اگر به فکر سلامت مغز و عملکرد شناختی خود هستید، از مصرف این خوراکی‌ها اجتناب کنید:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها