پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

علت قطعی فوت آزاده نامداری مشخص شد + نظریه پزشکی قانونی

24 خرداد 1401
 علت قطعی فوت آزاده نامداری مشخص شد + نظریه پزشکی قانونی

به گزارش بانک اول، بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از ۱۰۰ عدد از آن‌ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است

 

خبرگزاری میزان در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج ازمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری کسب اطلاع کرد: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

بر اساس این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و بر اساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت ازاده نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها