چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

توضیحی درباره یک شایعه مهم بورسی

24 خرداد 1401
توضیحی درباره یک شایعه مهم بورسی

به گزارش بانک اول پیرو برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر “دستور وزیر اقتصاد برای جلوگیری از خرید سهام توسط حقوقی‌ها ” یا انتساب برخی نظرات جعلی به رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار؛ روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تکذیب مطلب منتشر شده ، انتشار این قبیل شایعات به شیوه ناشیانه و ادبیات غیررسانه‌ای را اقدامی واهی توسط افرادی دانسته که اهداف غیرفنی و غرض ورزانه را در بازار سرمایه دنبال می‌کنند و این سازمان حق خود را برای پیگیری موضوع محفوظ می‌داند.

اخبار مرتبط
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.
شاخص کل بازار سرمایه در ادامه روند کاهشی هفته اخیر، امروز(شنبه) هم ۰.۴۹ درصد منفی شد و شاخص هم وزن نیز ۰.۶ درصد افت کرد و در کانال ۷۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها