چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش نقد و اعتباری وانت کارا تک کابین و دوکابین ویژه فروردین 1400 + جدول

24 خرداد 1401
فروش نقد و اعتباری وانت کارا تک کابین و دوکابین ویژه فروردین 1400 + جدول

به گزارش بانک اول در این شرایط فروش خودروی کارا تک کابین تیپ 3 با فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید با قیمت مصوب فروش 210 میلیون و 853 هزار و 530 تومانی به مشتریان عرضه می شود و همچنین نسخه دو کابین این خودرو با قیمت 225 میلیون و 853 هزار و 530 تومانی ثبت سفارش خواهد شد. گفتنی است که برای هر دو مدل خودرو امکان خرید اعتباری هم در نظر گرفته شده است که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید:

اخبار مرتبط
طبق اعلام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی برای کسانی است که در اسفندماه ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند. متقاضیان از ۲۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ امشب فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو از بین ۱۴ خودروی وارداتی اقدام کنند.
مالیات نقل و انتقال خودرو یکی از انواع مالیات‌هایی است که از خرید و فروش خودرو دریافت می‌شود. این مالیات بر اساس ارزش خودرو و سال تولید آن محاسبه می‌شود. طبق ماده ۳۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده که در تاریخ دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ تصویب شد، از تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۰، پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به دریافت مالیات در زمان نقل و انتقال خودرو شد. در این ماده به موارد زیر اشاره شده است:
فروش ۹۰ روزه وانت آریسان ۲ دوگانه سوز از امروز آغاز می‌شود.
شرکت مدیران خودرو از ساعت 15 روز سه شنبه فروش خودرو تیگو8 پرومکس را با موعد تحویل 45 روز کاری آغاز نمود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها