جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

واریزی جدید دولت به حساب مردم از زبان رییس جمهور

24 خرداد 1401
واریزی جدید دولت به حساب مردم از زبان رییس جمهور

به گزارش بانک اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما برای همه مردم تلاش کردیم، تصریح کرد: مطابق با آماری که به بنده ارائه شده، پول‌هایی که ما در سال ۹۹ تحت عنوان «یارانه، کمک معیشتی یا کمک معیشتی ویژه به دلیل کرونا» به مردم پرداخت کردیم، بالغ بر ۱۰۸ هزار میلیارد تومان بوده و رقم بسیار بالایی است.

 

۶۰۰هزار میلیارد تومان به انحای مختلف به مردم پرداخت کردیم

وی ادامه داد: وام‌های زیادی در این ایام به مردم داده شد که فقط بالغ بر ۲۸هزار میلیارد تومان وام یک میلیون تومانی به آنان پرداخت کردیم. علاوه بر این، ۷۶هزار میلیارد تومان وام برای کسب و کارهایی که در ایام کرونا دچار سختی بیشتری شدند و به مستأجران پرداخت شد.

روحانی افزود: از سوی دیگر، پول دو قسط سهام عدالت را هم در سال ۹۹ پرداخت کردیم که بالغ بر ۳۵۰هزار میلیارد تومان است؛ البته بخش اعظمی از آن پرداخت شده و مابقی آن هم پرداخت خواهد شد.

 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ۶۰۰هزار میلیارد تومان به انحاء مختلف در سال ۹۹ به مردم پرداخت شده که در تاریخ کشور بی‌نظیر است، گفت: این به معنای آن نیست که همه مشکلات مردم حل شده اما به این معنا است که دولت در حد توان خود و شبانه‌روز به فکر مردم بوده، تلاش کرده و اقدامات مهمی را انجام داده بنابراین لازم است از همه کسانی که به ملت خدمت کرده‌اند، سپاسگزاری شود و همواره تلاش شده که زندگی مردم در این ایام سخت بچرخد./مهر

 

اخبار مرتبط
وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.
این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.
بخش عمده‌ای از اصلاحات در این زمینه پیرامون امنیت شغلی کارگران است که رعیتی فرد، معاون وزیرکار درباره اصلاح قانون کار و پیشنهادات دولت گفته است: قبلاً برای مشاغل غیرمستمر و پروژه‌ای این قانون در دولت قبل مطرح شد که اگر پروژه بیش از چهار سال طول کشید، تا پایان پروژه کار کارگر به صورت دائمی ادامه پیدا کند و در غیر این صورت مشمول مقرری بیمه بیکاری شوند. چون قبلاً کارگران پروژه‌ای مشمول مقرری بیمه بیکاری نبودند. از اسفندماه گذشته کلیه نیروهای پروژه‌ای مشمول این قانون شدند.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها