ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

هزینه پیامک بانک‌های دولتی هم زیاد شد

24 خرداد 1401
هزینه پیامک بانک‌های دولتی هم زیاد شد

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، پیش از این برخی از بانک‌های خصوصی اقدام به افزایش هزینه سرویس پیامکی خود از 15 به 30 هزار تومان کردند که دلیل آن افزایش هزینه دریافتی شرکت مخابرات اعلام شد.

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در واکنش به این موضوع گفت که هنوز تصمیمی برای افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها گرفته نشده است اما احتمال اینکه در آینده نزدیک این نرخ به دلیل هزینه‌های بانک‌ها در این زمینه افزایش یابد، وجود دارد.

پس از این، اکنون برخی از بانک‌های دولتی هم با ارسال پیامک به مشتریان خود اعلام کرده‌اند که به منظور ارسال پیامک تراکنش‌های واریز و برداشت از حساب شما مبلغ 20 هزار تومان برای کارمزد سالانه کسر می‌شود.

بانک تجارت در این زمینه حاکی از آن است که با افزایش تورم، هزینه‌ها و مجوزهای بانک مرکزی این افزایش 10 هزار تومانی در هزینه سرویس پیامکی این بانک صورت گرفته است.

پیش از این بانک تجارت برای سرویس پیامکی خود از مشتریان 10 هزار تومان دریافت می‌کرد که اکنون این مبلغ به 20 هزار تومان افزایش یافته است‌.

از سوی دیگر، پیگیری‌های ایسنا از شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی برای دریافت جزئیات مربوطه و اینکه آیا مجوز افزایش هزینه سرویس پیامکی به بانک‌ها داده شده است یا خیر؟ بی پاسخ ماند و این شورا تاکنون پاسخی در این راستا نداده است‌.

لازم به ذکر است که بانک‌ها دلیل افزایش هزینه سرویس پیامکی خود افزایش هزینه بانک‌ها چون هزینه مخابرات می‌دانند، درحالیکه طبق گفته رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است و هنوز اجرا نشده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.
بانک اول - در حال حاضر مشتریان بانک‌ها می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنت و موبایل ۲۳ بانک مبتنی بر شماره شبا، روزانه ۱۰ میلیون تومان و در داخل شعب بانک‌ها نیز ۱۵ میلیون تومان جابجا کنند.
بانک اول - معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ با توجه به پایان مهلت ارزیابی بانک‌های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، شش بانک از نرخ‌های تعیین شده تخطی کرده‌اند که پرونده یکی از آنها در حال ارسال به هیات انتظامی بانک‌ها است.
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بانکی حداکثر تا دو هفته آینده به صورت رسمی بر روی تارنمای این بانک منتشر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
میلاد صارمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این نکاتی که شما مطرح کردید فقط ی گوشه از اتفاقاتیه که در حال وقوعِ

مسعود
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک در تاریخ نهم مهر 1400 از بنده بابت یک حساب عابر معمولی طی یک شب دو بار به فاصله یک ربع از یکدیگر و هر بار 10 هزار تومان جمعا 20 هزار تومان از حسابم کم کرده ، با قوانین خاصی که برای عدم ارائه هرگونه سود به حساب مردم توسط دولت و بانک مرکزی از 2 سال پیش تا حالا تصویب شده ، اگر افتتاح حساب شما مثلا یکم ماه باشه و حساب سود ده معمولی روز شمار باسود سالانه 10 درصدی باز کرده باشید ، نباید از حسابتون طی یک ماه کامل کوچکترین برداشتی داشته باشید و اگر نه که به باقیمانده پول شما کوچکترین سودی تعلق نمیگیره و این درحالی است که با مجموع پول مردم کار میکنند و از هر تراکنش جداگانه پول می گیرند و کارمزد کم می کنند و از وام هایی که به بعضی ها بعد از کلی درد سر میدهند رو بیایی حساب کنی متوجه میشوی که اگر با نرخ بهره بیرون حساب کنی کمتر باید بهشون باز پراخت داشته باشی و پیامک هم که اگر هر ایرانی در کمترین حالت 2 عدد کارت عابر داشته باشه و سالی 20 هزار تومان برای هر کارت ازش کم کنند میشود 40 هزار تومان برای هر نفر در هر سال و 80 میلیون هر کدام 40 هزار تومان هم که خدا بده برکت ؛ بیش از 3 تریلیون یعنی بیش از 3 با 12 تا صفر 3،200،000،000،000 به راحتی و بدون سرو صدا از مردم کشیدن بیرون و هیچ کسی هم برای 20 هزار تومان وقت نمیکنه بره پیگیر باشه که وقتی که میگذاره بیشتر از این مبلغ از دست میده و حالا بحث مالیات ترکیبی که از حقوق و هر خرید و هر قبض و هر چیزی که دارید استفاده میکنید که طولانیه بماند . نوعی خفاش خون آشام وجود داره که قبل از خوردن خون جای با اولین بار که نیش هایش را به بدن قربانی وارد میکنه نوعی سر کننده وارد بدن قربانی میشه که دیگه درد رو حس نمیکنه و اون خفاش نه تنها خودش کاملا سیر میشه بلکه تمام اهل و ایال و ایل و تبارشون هم از اون محل خون بخورن قربانی خون بدنش کاملا خشک میشه ولی نمیتونه دفاعی از خودش بکنه ، کارمون فقط شده حرص خوردن و ای کاش خداوند اینقدر نظر لطف بهم داشته باشه که بتونم تا زمان برخود آقا امام زمان ع با خفاش های انسان نما زنده بمونم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها