یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی

24 خرداد 1401
قیمت خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی

به گزارش بانک اول بر اساس افزایش قیمت خودرو در چند سال اخیر، بازار خودروهای کارکرده از طرفداران بیش‌تری برخوردار شده است. بسیاری از افراد به دلیل مسائل اقتصادی و معیشتی، به دلیل وجود قیمت‌های مناسب‌تر به سمت بازار خودروهای کارکرده می‌روند.

خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی کدامند؟

بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از ۱۲ خودروی کارکرده در محدوده قیمتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

بر اساس فهرست به دست آمده در این محدوده قیمتی، برلیانس H230 دنده‌ای با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان یکی از خودروهایی است که می‌توان با این مقدار بودجه خریداری کرد.

زامیاد Z24 دوگانه‌سوز، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ام‌وی‌ام ۳۱۵ هاچبک اسپورت اکسلنت با قیمت ۲۰۹ میلیون تومان، از دیگر خودروهای ارزان‌تر در جدول زیر هستند.

همچنین خودروهای دانگ‌فنگ H30 با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان و دنا پلاس ۱۷۰۰ سی‌سی دنده‌ای با قیمت ۲۸۱ میلیون تومان، از گران‌ترین خودروهای این لیست هستند.

در جدول زیر لیست قیمت خودروهای کارکرده ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیونی را مشاهده می‌کنید.(این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)(قیمت‌ها مربوط به خودروهای با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

 

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.
در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها