دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

کوییک دنده ای سفید فروش فوری می‌شود

24 خرداد 1401
کوییک دنده ای سفید فروش فوری می‌شود

به گزارش بانک اول، بازار پیش فروش خودرو با تحولات مهمی روبرو شده است و به نظر می رسد دیگر شاهد پیش فروش با موعد تحویل بلندمدت خودروهایی همچون کوئیک نباشیم.

براساس آمارهای منتشر شده از اولین پیش فروش سایپا در سال ۱۴۰۰ تمامی ثبت نام کنندگان برای خودروی کوییک R تریم معمولی، بدون انجام قرعه کشی، برنده شدند چراکه ظرفیت فروش این خودرو ۱۱ هزار دستگاه بود اما فقط چهار هزار نفر برای آن ثبت نام کرده بودند.

این طور به نظر می رسد که از این پس سایپا برای فروش کوئیک دنده ای سفید فقط باید روی فروش فوری آن حساب کند چرا که پیش فروش این خودرو با موعد تحویل طولانی مورد استقبال قرار نمی گیرد.

روزنامه هفت صبح نوشته است که در این قرعه کشی خودروی کوییک R تریم قرمز، همچنان محبوب و پرمتقاضی بوده چراکه میزان ثبت نامی ها، بیشتر از ظرفیت فروش سایپاست.

همچنین طبق اعلام سایپا، تمامی محصولات زامیاد که در پیش فروش عید فطر عرضه شده بودند، به دلیل کمتر بودن تعداد ثبت نام کنندگان از ظرفیت فروش خودروها، بدون انجام قرعه کشی، به همه متقاضیان واگذار می شوند.

در این مرحله از پیش فروش زامیاد، سه هزار دستگاه وانت دیزلی، ۲۵۰۰ دستگاه وانت بنزینی آپشنال، ۷۵۰۰ دستگاه وانت دوگانه سوز آپشنال و ۱۵۰۰ دستگاه نیز وانت پادرا پلاس عرضه شده بود.

شایان ذکر است در این مرحله از ثبت نام پیش فروش سایپا ، بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای حدود ۴۷ هزار خودرو سایپا، نام نویسی کرده بودند که البته برنده شدن ۴۷ هزار نفر به معنی خریداری تمام خودروها توسط آنها نیست و طبق تجربه برخی متقاضیان با وجود برنده شدن در قرعه کشی از واریز پیش پرداخت خودداری می کنند.

اخبار مرتبط
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
زهرا محمودنیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من جزو ثبت نامیهای کویک بودم ،گفتین بدون قرعه کشی میتونیم ماشینو بگیریم،برای دادن پول پیش پرداخت چکار کنم؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها