پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

یک ماه اینترنت رایگان برای تمام مردم ایران + جزئیات

24 خرداد 1401
یک ماه اینترنت رایگان برای تمام مردم ایران + جزئیات

به گزارش بانک اول «محمدجواد آذری جهرمی» در توئیتر خود از اینترنت رایگان برای مردم خبر داد و گفت: با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی بجای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های «اینترنت» یکماهه «رایگان» به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.

وزیر ارتباطات جزئیات این بسته‌ها را به آینده موکول کرد.  

 «محمدجواد آذری جهرمی» پیش از این از تخصیص بسته اینترنتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داده و تصریح کرده بود: همه ما باید تلاش کنیم که حداکثر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رخ دهد.

به گفته وزیر ارتباطات، همانگونه که صدا و سیما ظرفیت هایی را برای کاندیدها فراهم می آورد، وزارت ارتباطات نیز برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی، بسته هایی را برای نامزدهای تایید صلاحیت شده در نظر گرفته تا بتوانند از آن زیرساخت‌ها به صورت عادلانه برای تبلیغات‌شان استفاده کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخابات اینترنت تبلیغات مردم ایران

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بنده خدا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بویانتخاب آید همی بوی یار مهربان آید همی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها