دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد / مردم به سفر نروند

24 خرداد 1401
 جزئیات ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد / مردم به سفر نروند

به گزارش بانک اول،معاون اجتماعی پلیس راهور گفت:از روز یازدهم ساعت ۱۲ ظهر تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ بندی‌ها ممنوع است تردد بین شهرهای یک استان مشکلی نخواهد داشت تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

عین الله جهانی،معاون اجتماعی پلیس راهور گفت:از روز یازدهم ساعت ۱۲ ظهر تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ بندی‌ها ممنوع است تردد بین شهرهای یک استان مشکلی نخواهد داشت تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

 

او افزود:جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و پانصدهزار تومانی برای شهرهای نارنجی اعمال می‌شود کسانی که مجوز گرفتند و در سامانه فرمانداری‌ها ثبت شده است مشکلی بابت تردد نخواهند داشت.

اخبار مرتبط
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.
در کانادا باید حواست به زمان و مقدار حساب و کتاب‌هایت باشد؛ در غیر این صورت مبالغ سود و جریمه‌ها از امور روزمره تا معاملات مختلف، ردیف می‌شوند. اولین بار با این موضوع هنگام افتتاح حساب روبه‌رو می‌شوی. وقتی پس از افتتاح حساب، 100 دلار به عنوان مبلغ اولیه از طرف بانک به حسابت واریز می‌شود و اینکه هم‌زمان کارت اعتباری یا credit card را معادل نوع شغلت از هزار تا 5 هزار دلار دریافت می‌کنی.
«هادی طحان‌نظیف» عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی تلویزیونی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان خدومش، اظهار داشت: این عزیزان خدوم در شب ولادت امام رضا (ع) مزد سال‌ها سربازی، خادمی و خدمت به ملت شریف ایران را دریافت کردند.
سردار احمدرضا رادان در جلسه هماهنگی واحدهای عملیاتی و ستادی فراجا که صبحِ امروز در ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد بر هم‌افزایی و تلاش مضاعف در خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت عمومی تأکید کرد. وی همچنین آخرین اخبار و اطلاعات را از حادثه‌ بالگرد رئیس جمهور و همراهانشان از سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی که به محل حادثه اعزام شده بود، دریافت کرده و تدابیرِ لازم را در این خصوص ابلاغ کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها