چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

پژو ۲۰۷ دو رنگ ایران خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ + جزئیات

24 خرداد 1401
 پژو ۲۰۷ دو رنگ ایران خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ + جزئیات

به گزارش بانک اول ایران خودرو در بحث فنی تفاوتی را میان این تیپ ۲۰۷ i با سایر نسخه‌ها قائل نشده است. ۲۰۷ i دو رنگ به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU۵ مجهز است و ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند.

آن طور که اعلام شده است پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ مشابه خودرو کوییک R به فروش خواهد رسید و بناست تا این محصول برخی تفاوت‌ها را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد.

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه، در بخش‌های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره‌ها و… با تریم دو رنگ همراه شده است.

 

همچنین در کاتالوگ ۲۰۷i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

 

امکانات و آپشن‌های پژو ۲۰۷ i دو رنگ

پژو ۲۰۷ i دو رنگ دنده دستی به امکاناتی مانند نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، ترمز‌های دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و… مجهز است. به عبارت ساده‌تر این تیپ ۲۰۷ i تفاوتی با سایر نسخه‌ها ندارد.

 

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات پژو ۲۰۷ دو رنگ:

پژو ۲۰۷ دو رنگ ایران خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ + جزئیات

 

 

 

اخبار مرتبط
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود
شرایط طرح فروش فوری ریسپکت 2 ویژه خودروهای فرسوده اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها