یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش اقساطی شاسی بلند «جک S5» شرکت کرمان موتور+ جدول جزئیات

24 خرداد 1401
شرایط فروش اقساطی شاسی بلند «جک S5» شرکت کرمان موتور+ جدول جزئیات

به گزارش بانک اول، با توجه به بخشنامه فروش قیمت این کراس اوور مونتاژی با مدل ۱۴۰۰ و در رنگ‌های سفید و مشکی، ۷۲۰ میلیون تومان اعلام شده است.

در شرایط فروش اقساطی "جک S۵"مشتریان می‌توانند با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان این خودرو را تحویل 'گرفته و  الباقی بهای خودرو را به صورت اقساط ۲ ساله پرداخت کنند. زمان تحویل خودرو ۴۵ روز کاری اعلام شده است.

"جک S۵"  اتوماتیک یک کراس اوور سایز متوسط  است که از سال ۹۵ در کارخانه کرمان موتور تولید و مونتاژ می‌شود.

این خودرو به موتور ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۷۴ اسب‌بخار را با گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. توان این موتور توسط جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

صندلی برقی راننده با مموری، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک، ایربگ‌های جانبی جلو، استارت دکمه‌ای، سنسور باران، سنسور جلو، تهویه اتومات و دوربین عقب از جمله امکانات "جک S۵" به حساب می‌آید.

جزئیات فروش نقدی و اعتباری فرودین ماه محصول جک اس ۳ به شرح جدول زیر از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شده است.

اخبار مرتبط
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها