شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش وام مسکن ملی به 250 میلیون تومان

24 خرداد 1401
افزایش وام مسکن ملی به 250 میلیون تومان

به گزارش بانک اول یک منبع آگاه در گفتگو با ایسنا  با اعلام اینکه افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است، از نهایی شدن و تصویب آن در آینده نزدیک  خبر داد.

 با توجه به اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی در طرح اقدام ملی حدود سه میلیون تومان هزینه خواهد شد به نظر می رسد میزان آورده متقاضیان با دریافت تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی کاهش قابل ملاحضه ای خواهد یافت.

ثبت‌نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در بیش از ۲۰۰ شهر کشور آغاز شده است و تا امروز چهارشنبه ادامه داشت.

طرح اقدام ملی مسکن به استعداد ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در برنامه‌های اجرایی وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن قرار دارد که عملیات اجرایی آن‌ها با میشرفت میانگین ۳۰ در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

مرحله نخست افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن آبان‌ماه سال گذشته انجام شد.

اخبار مرتبط
در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها