یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت روزخودروهای ایران خودرو و سایپا

24 خرداد 1401
قیمت روزخودروهای ایران خودرو و سایپا

به گزارش بانک اول محصولات ایران‌خودرو و سایپا با افزایش قیمت در بازار فروخته می‌شوند. در بین محصولات ایران‌خودرو افزایش قیمت پنج میلیون تومانی پژو پارس اتوماتیک به‌چشم می خورد و در بین خودرو‌های سایپا نیز محصولات مونتاژشده چانگان و کیاسراتو همین مقدار گران شدند. البته در روزی که شاهد افزایش قیمت بسیاری از خودرو‌های بازار هستیم، کوئیک دنده‌ای و تندر۹۰ مبلغ پنج میلیون تومان ارزان شدند.
قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران‌خودرو را مشاهده می کنید

قیمت محصولات ایران‌خودرو

پژو پارس اتوماتیک با افزایش پنج میلیون تومانی در بازار امروز ۳۳۰ میلیون تومان قیمت دارد و در مقایسه با دیگر محصولات داخلی، افزایش بیشتری را تجربه می‌کند. همچنین سمند LX سه میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۴۰۵ و پژو پارس LX دو میلیون تومان گران شدند. سوزوکی ویتارا اتوماتیک هم که در بازار امروز یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود، ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰ میلیون تومان رشد قیمت داشته است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

 

قیمت محصولات سایپا

مدل‌های مختلف پراید از یک تا دو میلیون تومان گران شدند. پراید ۱۳۲ با افزایش دو میلیون تومانی ۱۲۳ میلیون تومان فروخته می‌شود و مدل‌های ۱۱۱ و ۱۳۱، هر کدام یک میلیون تومان نسبت به دیروز گران شدند. محصولات مونتاژشده چانگان و کیا سراتو نیز هر کدام پنج میلیون تومان افزایش قیمت دارند و به‌ترتیب ۴۷۵ و ۸۰۵ میلیون تومان قیمت خوردند. البته امروز شاهد کاهش پنج میلیون تومانی کوئیک دنده‌ای هستیم و در بازار ۱۵۱ میلیون تومان عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط
در این دور از فروش خودروهای وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.
احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. به همین منظور پارس خودرو کاتالوگ جدید این خودرو را با نام P۹۰ منتشر کرد
در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا در معاملات بازار تغییر قیمت دیده می شود. با نگاهی به جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.
در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از امروز خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها