شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات زامیاد آغاز شد

24 خرداد 1401
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات زامیاد آغاز شد

به گزارش بانک اول،  فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله ۴ محصول شرکت زامیاد که شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس است، از امروز (۲۹ خرداد) به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته آغاز شد.

در فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد زمان تحویل ۴ مدل خودرو یاد شده ۹۰ روز و در پیش فروش یک ساله زمان تحویل خودرو‌ها مهر و آبان امسال است.

بر اساس بخشنامه ابلاغ شده متقاضیان می‌توانند در یکی از روش‌های فروش و یا به صورت همزمان در دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله ثبت نام کنند و منعی برای خریداران لحاظ نشده است.

مشتریانی که در هر دو طرح ثبت نام می‌کنند، ابتدا در قرعه کشی فروش فوق العاده شرکت داده خواهند شد و اگر در قرعه کشی در فهرست منتخبان قرار گیرند، دیگر در فروش یک ساله محصولات زامیاد شرکت داده نخواهند شد.

گفتنی است که در پیش فروش یک ساله محصولات شرکت زامیاد، قیمت قطعی نیست و هیچ‌ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی از متقاضیان اخذ نمی‌شود.

اخبار مرتبط
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
مدیرعامل ایران خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت محصولات خانواده هایما را افزایش داد.
مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر با بقیه معاملات مرسوم و روزانه تفاوتی ندارد. دولت روی هر نوع خرید یا فروش، مالیات می‌گیرد و معامله خودرو در هر حالتی از این قاعده مستثنی نیست. به‌هر حال یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین بودجه هر کشوری همین بحث مالیات محسوب می‌شود و مالیات خریدوفروش خودرو هم از گذشته وجود داشته است.
متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها