جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

ایران خودرو تغییر جدید بر روی تارا دنده ای را اعلام کرد + تصاویر

24 خرداد 1401
     ایران خودرو تغییر جدید بر روی تارا دنده ای را اعلام کرد + تصاویر

 

ایران خودرو تغییر جدید بر روی تارا دنده ای را اعلام کرد + تصاویر

 

 

 

به گزارش بانک اول پیش تر گفته می شد که تارا دنده ای با آینه های جانبی برقی با قابلیت تاشوندگی دستی به بازار عرضه می شوند. این قطعه در اصل سطح دوم آینه جانبی پژو ۳۰۱ بوده که برای تارا با جعبه دنده دستی انتخاب شده است. همچنین ایران خودرو اعلام کرده بود که تارا اتوماتیک با آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه راهنما به بازار عرضه می شود. این نوع آینه هم مربوط به سطح چهارم آینه های جانبی پژو ۳۰۱ بوده و در نسخه اتوماتیک این سدان فرانسوی نیز وجود دارد.

تغییر جدید ایران خودرو برای آینه های جانبی تارا دنده ای

 

 

حال ایران خودرو در به روز رسانی اخیر مشخصات تارا دنده ای اعلام کرده است که آینه جانبی این خودرو تغییر کرده و نمونه راهنما دار برقی با تاشوندگی دستی بر روی آن نصب می شود. این قطعه هم سطح سوم آینه های جانبی خانواده پژو ۳۰۱ است که ظاهری متفاوت نسبت به سطح اول (آینه های جانبی دستی پژو ۳۰۱) و سطح دوم دارد و شبیه سطح چهارم است؛ اما مانند نمونه فول آپشن به تاشوندگی برقی مجهز نیست و به صورت دستی قابلیت تاشوندگی را دارد.

 

نکته قابل توجه این است که در پژو ۳۰۱ با آینه های جانبی سطح یک و دو، به خاطر نبودن راهنما روی این قطعه، چراغ راهنما روی گلگلیرهای جلو نصب شده است. در تارا دنده ای هم تا به امروز چنین نکته رعایت شده بود و نمونه های اولیه که فاقد آینه راهنمادار بودند، چراغ های راهنمای جانبی را بر روی گلگیرها داشتند.

تغییر جدید ایران خودرو برای آینه های جانبی تارا دنده ای

 

 

 

اما در پژو ۳۰۱ های دارای آینه سطح سه و چهار، به دلیل حضور راهنما بر روی مجموعه آینه جانبی، چراغ راهنمای روی گلگیرها حذف شده و به جای آن، قطعه تزئینی کرومی نصب گردیده است. اما در تصاویر اولیه تارا دنده ای با آینه های جانبی جدید شاهد هستیم که همچنان چراغ های راهنما روی گلیگرها هستند. باید به این نکته توجه داشت که وجود چراغ راهنما به صورت هم زمان بر روی گلگیر و آینه های جانبی ایراد به حساب نمی آید؛ اما اگر به این نکته توجه شود و چراغ راهنمای گلگیرهای تارا حذف شوند، نشان می دهد که ایران خودرو تغییری در قالب و سیم کشی اعمال کرده و به جزئیاتی مشابه کمپانی پژو دقت نموده است.

 

تغییر راهنمای جانبی پژو 301 و تارا

تغییر راهنمای جانبی پژو 301 و تارا

 

 

آینه های جانبی سطح سه (راهنمادار برقی) و سطح چهار (راهنمادار تاشونده برقی) پژو ۳۰۱ که امروز بر روی تارا دنده ای و اتوماتیک نصب می شوند، از نظر دید به مراتب بهتر از نسخه قبلی هستند و ظاهری منطقی تر را به خودرو می دهند. همچنین گفته می شود که در صورت امکان تامین صد در صدی، قاب شیشه های جانبی هم از رنگ مشکی به طرح کرومی تغییر پیدا خواهند کرد.

تغییر رخ داده در به روز رسانی جدید کاتالوگ تارا :

  • تغییر جدید ایران خودرو برای آینه های جانبی تارا دنده ای

  • تغییر جدید ایران خودرو برای آینه های جانبی تارا دنده ای

 

 

 

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها