جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

چه کسانی میتوانند خودروی قسطی دریافت می‌کنند؟

24 خرداد 1401
چه کسانی میتوانند خودروی قسطی دریافت می‌کنند؟

به گزارش بانک اول خودروسازان روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. آنها حتی در دوره رشد ۱۰۰ درصدی قیمت در سال گذشته بیش از ۱۴۰ درصد رشد زیان داشته‌اند.

طبق آخرین گزارش‌ها میزان زیان ناشی از ارزان‌فروشی به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده و با وجود این، همچنان سیاست پیش‌فروش خودرو را ادامه می‌دهند.

علاوه بر این، آنها در تحویل خودروهای پیش‌فروش معمولا چند ماهی تاخیر دارند و همین مسئله باعث گلایه مشتریان آنها شده است. در این شرایط آنها تعهد جدید دیگری را نیز پذیرفته‌اند.

در قرارداد اخیر خودروسازان آنها متعهد شده‌اند ۳۰ هزار دستگاه خودرو به صورت اقساط پنج ساله به جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و مدافعان حرم تحویل بدهند.

در هفته اخیر، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا با بنیاد شهید و امور ایثارگران و بانک مرکزی گفته است: از ابتدای امسال، حدود ۱۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری در ایران خودرو تولید شده است.

آن طور که روایت شده است، به موجب این تفاهمنامه، هماهنگی و همکاری در واگذاری ۳۰ هزار دستگاه خودرو به صورت اقساط پنج ساله به جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و مدافعان حرم توسط دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا با هدف آسان شدن در تردد جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا صورت خواهد گرفت.

سهم گروه صنعتی ایران خودرو از مجموع خودروهای تحویلی، ۱۸ هزار دستگاه از 6 محصول پر فروش شامل پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس TU۵، سورن‌پلاس، رانا‌پلاس، دنا پلاس اتوماتیک و سمند ال ایکس است.

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها