شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر جدید از واریز یارانه معیشتی / مشتریان بانک سپه کی یارانه می‌گیرند؟

24 خرداد 1401
خبر جدید از واریز یارانه معیشتی / مشتریان بانک سپه کی یارانه می‌گیرند؟

به گزارش بانک اول -  بیستمین مرحله یارانه معیشتی بنزین در روز پنجشنبه ۱۰ تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، پس از گذشت سه روز از انجام این واریزی هنوز گروهی از مردم که از مشتریان بانک سپه هستند یارانه این ماه را دریافت نکرده‌اند.

روز گذشته بسیاری از مخاطبان تجارت‌نیوز از عدم دریافت این یارانه گفتند، پیگیری‌ها از بانک سپه نیز حاکی از این بود که فایل ارسالی واریز یارانه بانک سپه به مشکل خورده. اما قرار بود یارانه مشمولان امروز واریز می‌شود.

در واقع بانک سپه روز گذشته گفته است که روز شنبه صبح یارانه مشتریان خود را واریز می‌کند اما به آن عمل نکرده است. امروز حاکی از این است که یارانه معیشتی را امشب واریز می‌کند.

بانک سپه شماره ۱۵۵۷ را برای پاسخگویی به مشکلات مشتریان خود اعلام کرده، اپراتور این سامانه تلفنی می‌گوید علت واریز نشدن یارانه معیشتی ماه جاری در فایلی است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای ما ارسال کرده. یعنی فایل واریزی تیر ماه بانک سپه مشکل داشته که یارانه واریز نشده است.

اظهارت برخی از مخاطبان را بخوانید:

«یارانه معیشتی ما هم به حساب سپه واریز میشد که این ماه واریز نشد»

«بانک سپه همیشه افتضاح بوده اون موقع که واریز دسته جمعی با فلش انجام می شد اینا هنوز از فلاپی دیسک استفاده می کردند»

«من یه کارگر هستم خداوکیلی به این یارانه خیلی احتیاج دارم ازمسولان بانک سپه میخوام یارانه رو بریزن حساب ممنون میشم»

«امروز ۱۲ تیر ساعت ۶ صبح هنوز واریز نکردن»

«من همسرم بیکار شده ،خدا میدونه خرج پنج نفر همین یارانه هست ،رفتم شیرخشک برای دخترم بخرم ،گفت موجودی نداره ،،گفتم خدایا این در روهم بستن»

«خوب یارانه سرموقع واریز نمیشه وبانک سپه بهونه درمیاره دوروزدیر واریزکنه بااین پول هنگفت چقدر سودبراخودش داره یه حساب بکنن میدونن چقدرشده لاقل یه پیامی میدادن به مردم»/تجارت نیوز

اخبار مرتبط
​برای استعلام دهک بندی یارانه معیشتی با کد ملی، باید سرپرست خانوار کد ملی اعلامی را به سایت سامانه حمایت ارسال و استعلام آن را دریافت نماید.
محسن مولوی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، اظهار کرد: اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند. مولوی بیان کرد: افراد مجرد اگر به صورت مستقل زندگی می‌کنند، باید با داشتن مدارک به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.
دقایقی قبل یارانه مرحله ۱۵۹ معیشتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خانوارهای دهک های اول تا سوم به حساب سرپرستان واریز شد
موضوع تفکیک و جداسازی یارانه‌ها، همواره مورد سوال قشر زیادی از مردم است، بسیاری از مردم نمی‌دانند برای تفکیک یارانه خود باید به چه ارگانی مراجعه و یا چه اقدامی انجام دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
احمد. خالدیان
ارسال شده در : یکشنبه 21 آبان 1402

سلام وقت بخیر یارانه ابانماه 402 من هنوز واریز نشده قبلا مرتب واریز میشد من یه کارگرم بتید از کجا پیگیری کنم؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها