ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

بانک ها هم پنجشنبه ها تعطیل میشوند؟

24 خرداد 1401
بانک ها هم پنجشنبه ها تعطیل میشوند؟

به گزارش بانک اول علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی  با اشاره به اینکه آیا طبق گفته وزیر نیرو و تعطیلی ادارات دولتی در پنجشنبه بانک‌ها نیز در این روزها تعطیل خواهند بود؟ اظهار کرد: مصوبه‌ای مبنی به شعب بانک‌ها در روز‌های پنج شنبه ابلاغ نشده است و تنها ادارات مرکزی بانک‌ها در روز‌های پنج شنبه تعطیل هستند.

او در ادامه بیان کرد: خدمات دهی شعب بانک‌ها در حد نیاز مردم خواهد بود، بنابراین روز‌های پنج شنبه نیز این شعب فعالیت خواهند داشت مگر اینکه مصوبه‌ای ابلاغ شود.

همچنین جمشیدی دبیر کانون بانک خصوصی نیز در این خصوص بیان کرد: هنوز در مورد تعطیلی بانک ها در روزهای پنج شنبه تصمیم گیری نشده و طی جلسات روزهای آینده تصمیم گیری خواهد شد. /باشگاه خبرنگاران

 

اخبار مرتبط
در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان تأمین‌اجتماعی که روز جمعه سی‌ویکم فروردین ماه امسال برگزار شد؛ تعداد ۵۳ هزار و ۸۹۸ داوطلب در سراسر کشور برای استخدام پیمانی در ۴ هزار و ۷۰۷ شغل / محل با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا سه ماه آینده انجام خواهد شد.
بنابراین براساس این بند قانونی، کارگران مشمول قانون کار در تمام تعطیلات رسمی کشور، تعطیل هستند و از آنجاییکه چهارشنبه دوم خرداد، تعطیل رسمی اعلام شده، تمام کارگران مشمول تعطیلی این روز می‌شوند.
در حال حاضر امکان فنی تمدید و توسعه مجوزها در درگاه ملی مجوزها وجود دارد اما به دلیل عدم هماهنگی از سوی برخی مراجع صدور در تکمیل زیرساختهای فنی امکان تمدید مجوز برای صاحبان آنها وجود ندارد به همین دلیل مقرر شد اعتبار مجوزهای الکترونیکی تمدید شود.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها