دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات سامانه جدید ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی +جزییات

24 خرداد 1401
 جزئیات سامانه جدید ارسال لیست حق بیمه تامین اجتماعی +جزییات

به گزارش بانک اول تغییر سامانه ارسال لیست بر اساس تصمیمات کمیته راهبری و بهبود فرآیند‌های طرح ۳۰۷۰ مبنی بر یکپارچه‌سازی سامانه‌های خدمات غیرحضوری، انجام شده است.

سامانه جدید از مرداد ماه ۱۴۰۰ در اختیار تمامی کارفرمایان برای بارگذاری لیست ماهانه حق بیمه قرار می‌گیرد و در تیر ماه نیز تمهیداتی اتخاذ شده است که حداقل ۳۰ درصد کارفرمایان تحت پوشش نسبت به ارسال لیست ماهانه کارکنان وواریزحق بیمه متعلقه از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی Es.tamin.ir اقدام کنند.

به منظور سهولت کاربران در فرآیند ارسال لیست حق بیمه راهنمایی‌های لازم به مخاطبین در این خصوص صورت می‌گیرد و دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه Samt.tamin.ir نیز امکان پذیر خواهد بود.

اخبار مرتبط
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
دانشجویان در تمام مقاطع دانشگاهی می‌توانند با پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.
در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.
توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها