دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

اجازه برداشت ‎مادران از حساب سپرده و خرید سهام فرزندان

24 خرداد 1401
اجازه برداشت ‎مادران از حساب سپرده و خرید سهام فرزندان

به گزارش بانک اول، معصومه ابتکار روز چهارشنبه در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: ‏لایحه‌ای که یکی از ابعاد اقتصادی حقوق مادران در حضانت از فرزندان را تامین می‌کند، توسط رییس جمهور ‎روحانی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

 

وی افزود: این لایحه به اجازه برداشت ‎مادران از حساب سپرده و خرید سهام فرزندانشان مربوط می‌شود.

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها