شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

محدودیت‌های جدید بایننس در اروپا / معاملات مشتقه بسته می‌‌شود!

24 خرداد 1401
محدودیت‌های جدید بایننس در اروپا / معاملات مشتقه بسته می‌‌شود!

به گزارش بانک اول صرافی بایننس بعد از افزایش فشارهای برخی نهادهای نظارتی سر خم کرده و به سرعت در حال محدود کردن برخی خدمات خود در سراسر جهان است. اولین قدم این محدودیت‌ها از کشورهای آلمان، ایتالیا و هلند شروع شده و قرار است معاملات مشتقه در تمام اروپا محدود شود.

آنگونه که این صرافی اعلام کرده «ما دائما محصولات خود را ارزیابی و با شرکا در رابطه با نیازهای مشتریان گفتگو می‌کنیم اما امروز قصد داریم توقف معاملات مشتقه را از کشور هلند آغاز کنیم.»

از این پس بایننس محصولات بازار آتی را در اختیار اروپایی‌ها قرار نمی‌دهد. اکانت توئیتر این صرافی نوشته: منطقه اروپا منطقه مهمی برای صرافی بایننس است و بستن معاملات مشتقه به این دلیل است که ما در جهت اقدامات پیشگیرانه و مقررات رمزارزها در حال حرکت هستیم و این موضوع یک نشانه مثبت برای بازار است.»

صرافی بایننس از سوی نهادهای نظارتی به شدت تحت فشار است. در اواسط ماه گذشته کمسیون شرکت‌ها و بورس ایتالیا اعلام کرد که بایننس و شرکت‌های وابسته این صرافی اجازه ارائه خدمات در ایتالیا را ندارند و هشدارهایی را به این صرافی ابلاغ کرد.

 

این صرافی در پی اقدامات جانبدارانه کشورها در قدم اول، معاملات اهرم خود و برداشت بیت‌کوین بدون احراز هویت را کاهش داده است.

این محدودیت‌ها به شدت ایرانیان را نگران کرده است. چراکه آنها نگرانند که بایننس در پی اقدامات جدید خود احراز هویت را برای همه کاربران فعال کند و اگر این اتفاق بیفتد ایرانیان دیگر قادر به بازگشت به حساب خود نیستند.

بعضی  از کارشناس عقیده دارند بهتر است ایرانیان از صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کنند که مشکلی با فعالیت ایرانیان ندارند./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.
باورکردنی نیست، اما میزان شناخت و آگاهی اغلب کارگران نسبت به حق و حقوقشان به‌شکل حیرت‌آوری ناچیز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها