یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش فروش ساینا S و کوئیک S بدون قرعه‌کشی؛ تحویل از دی‌ماه 1400

24 خرداد 1401
پیش فروش ساینا S و کوئیک S بدون قرعه‌کشی؛ تحویل از دی‌ماه 1400

به گزارش بانک اول در تازه ترین پیش فروش سایپا علاوه بر کوئیک دو رنگ یا همان کوئیک آر و کویئک ساده و وانت پراید دو خودروی ساینا S ، کوئیک S که پیش از این کمتر به متقاضیان عرضه شده بود نیز به چشم می‌خورد و پیش بینی می شود این دو خودرو بیشتر مورد استقبال متقاضیان قرار گیرد.

نکته مهم دیگر در مورد پیش فروش سایپا این است که قرعه کشی و سایر محدودیت هایی که پیش از این در مورد ثبت نام در پیش فروش لحاظ می شد – محدودیت هایی از قبیل نداشتن پلاک فعال ، برنده نشدن خودرو در قرعه کشی های قبلی و … – به طور کل لغو شده است و این پیش فروش برای اولین بار در 2 سال اخیر بدون قرعه کشی انجام می شود.

 

جزئیات پیش فروش سایپا

بر اساس اطلاعیه سایپا، مبلغ علی الحساب پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای

کوئیک اس ؛ ۷۷ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان ،

برای خودرو ساینا  اس؛  71 میلیون و 268 هزار تومان ،

خودرو کوییک دنده‌ای ؛ ۷۰ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان

برای کوییک دو رنگ آر ؛ ۷۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان

و مبلغ علی الحساب پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای وانت پراید ؛  ۵۲ میلیون و ۵۷۱ هزار تومان است.

قیمت نهایی خودروها بر اساس قیمت مصوب در زمان تحویل محاسبه می شود.

زمان تحویل خودروها در هفته چهارم ماه های پیش رو در نظر گرفته شده است که بر این اساس زمان تحویل تمام خودروها از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ تا تیرماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

اولویت فروش با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند

سایپا در اطلاعیه خود تاکید کرده است که در این روش فروش محدودیت‌های ثبت نام و قرعه کشی وجود ندارد و در این خصوص موارد در سیستم فروش اعمال شده است و سایر موارد نیز در مفاد قرارداد فی مابین با مشتریان درج خواهد شد.

ضمنا به محض تکمیل ظرفیت هر یک از خودرو های اعلام شده در جدول فوق شرایط فروش غیر فعال خواهد شد بنابراین اولویت با مشتریانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کرده و واریز وجه علی الحساب را انجام دهند.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند./کاماپرس

اخبار مرتبط
در حال حاضر اطلاعات ۵ خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده و طبق اطلاعیه منتشره، از امروز ثبت نام برای خرید این خودروها آغاز شده است.
فروش ام وی ام x33 کراس cvt از امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می‌شود. شروع فروش راس ساعت ۱۳ و به صورت نقد و اقساط خواهد بود. قیمت علی الحساب:906,200,000 تومان قیمت غیر قطعی و علی الحساب تحویل ۴۵ روز کاری
افتتاح حساب وکالتی و مسدود کردن ۱۰۰ میلیون پول در حسابی به‌نام خودرو برقی، جزو اولین اقدامات لازم برای متقاضیان مدل‌های برقی است
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محسن اظهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حیف پول واسه سایپا

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها