پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

نحوه ثبت نام واکسن کرونا برای رانندگان اسنپ و تپ سی

24 خرداد 1401
نحوه ثبت نام واکسن کرونا برای رانندگان اسنپ و تپ سی

به گزارش بانک اول، ثبت نام واکسن کرونا برای رانندگان حمل و نقل عمومی از جمله رانندگان اتوبوس و قطار و تاکسی و تاکسی های اینترنتی (اسنپ و تپ سی) از امروز آغاز شد و به گفته جهانپور همه این افراد می توانند برای قبت نام واکسن به سامانه وزارت بهداشت به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کنند و طبق نوبت دهی به مراکز واکسیناسیون مشخص شده مراجعه کنند.

 

ثبت نام واکسن کرونا برای رانندگان اسنپ و تپ سی در کنار سایر شبکه حمل و نقل عمومی یکی از درخواست های پرتکرار از طرف مردم بود که با توجه به حجم بالای جابجایی مسافر توسط تاکسی های اینترنتی در صورت واکسیناسیون رانندگان تاکسی های اینترنتی، میزان شیوع کرونا کاهش خواهد یافت.

 

به گفته سرپرست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل بار شهرداری کشور اطلاعات این افراد از طریق نهادها و شرکت های مربوطه به وزارت بهداشت منتقل شده و سایت سلامت آمادگی ثبت درخواست تزریق واکسن از طرف این اصناف را دارد. همچنین مسئولیت هماهنگی با دانشگاه های علوم پزشکی شهرها نیز بر عهده دفاتر حمل و نقل بار شهرداری ها است. در ادامه نحوه ثبت نام واکسن کرونا برای رانندگان اسنپ و تپ سی آمد است.


شایان ذکر است در حال حاضر تمام گروه های سنی متولد 1347 به قبل در کل کشور و متولدین 1357 به قبل در استانهای بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان ، قم و هرمزگان برای تزریق واکسن کوید 19 فراخوانده شده اند.

 

آدرس سامانه ثبت نام واکسن کرونا

آدرس سامانه ثبت نام واکسن کرونا https://salamat.gov.ir/ است و همه کسانی که می خواهند برای تزریق واکسن اقدام کنند حتما باید قبل از مراجعه به این سایت مراجعه کنند و طبق نوبت دهی به مراکز مشخص شده مراجعه کنند تا از تجمع و شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

 


نحوه ثبت نام واکسن کرونا

برای ثبت نام و نوبت دهی واکسن کرونا ابتدا وارد سایت https://salamat.gov.ir/ شوید. در این صفحه باید روی گزینه ثبت نام واکسن کلیک کنید.

 

سپس از شما اطلاعات محل سکونت برای معرفی نزدیک ترین مرکز تزریق واکسن و تاریخ تولد و کد ملی و شماره موبایل خواسته می شود. پس از ورود این اطلاعات مرحله بعد را بزنید.

 

یک کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال می شود کد تایید را در سایت وارد کنید ثبت اطلاعات را بزنید.

 

سپس مراکز واکسناسیون مربوط به شما و زمان مراجعه برای تزریق واکسن به شما معرفی می شوند. آنها را ذخیره کنید و در زمان مشخص شده مراجعه کنید. نوبت دهی از طریق پیامک به شما اعلام خواهد شد تا قبل از آن از مراجعه به مراکز واکسیناسون خودداری کنید.

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای این افراد خبر دارد
ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻟﻮحﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻫﯽ، ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭﺍﻥ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎﯼ ﺑﺴﻴﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺮﻕ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﯿﮑﺎﮔﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ می‌شدﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡ ﻭ ۳۰۰ ﻟﻮﺡ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۳ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻧﺪ.
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها