دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

عدم استقبال از طرح فروش ایران خودرو واکنش بی سابقه شرکت را به دنبال داشت

24 خرداد 1401
عدم استقبال از طرح فروش ایران خودرو واکنش بی سابقه شرکت را به دنبال داشت

به گزارش بانک اول، عدم استقبال مردم از طرح های پیش فروش ایران خودرو باعث واکنش بی سابقه این شرکت در 3 سال اخیر شد.

گروه صنعتی ایران خودرو به دلیل عدم استقبال مردم مجبور شد در اقدامی که در 3 سال اخیر سابقه نداشته است، مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش یک ساله پنج محصول را تا ۳۰ مرداد تمدید کند و از برگزاری قرعه کشی در روز ۳۱ مرداد خبر داد.

عرضه محصولات قدیمی و با طرح های فرسوده توسط ایران خودرو در کنار قیمت های غیرمنطقی باعث شده است تا مردم قید خرید از خودروسازان داخلی را زده و کسانی که مایل به خرید هستند روز به روز کمتر شوند.

در طرح فروش اخیر محصولات ایران خودرو، پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شده است.

اخبار مرتبط
قیمت وانت نیسان ۷ تا ۱۲ درصد افزایش یافت.
تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها