دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

این خودرو 80 میلیون تومان افزایش قیمت داشت

24 خرداد 1401
این خودرو 80 میلیون تومان افزایش قیمت داشت

به گزارش بانک اول بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت پژوپارس اتوماتیک از ابتدای مرداد، با افزایش ۱۸ میلیون تومانی روبه‌رو شده است. این خودرو در ابتدای مرداد ۳۶۵ میلیون تومان قیمت داشت و این در حالی است که هم اکنون به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رود.

قیمت پژو۲۰۶ وی۸ صندوق‌۳دار نیز که در حال حاضر به قیمت ۳۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رود، در ابتدای مردادماه ۲۸۰ میلیون تومان قیمت داشت و این یعنی افزاییش حدود ۲۳ میلیون تومانی در کمتر از یک ماه.

 

از سوی دیگر، پژو۲۰۷ اتوماتیک از سوی فروشندگان خودرو مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود؛ این خودرو در ابتدای مرداد ۳۹۳ میلیون تومان قیمت داشت. به عبارتی، این خودرو شاهد رشد ۲۷ میلیون تومانی قیمت در این بازه زمانی بوده است.

رشد ۸۰ میلیون تومانی پژو۲۰۰۸!

در این میان، پژو۲۰۰۸ از ابتدای مرداد رشد ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو هم اکنون در بازار به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان دیده می شود.

گزارش‌ها همچنین از بازار خودرو نشان می‌دهد پژو۴۰۵ جی ال ایکس با رشد ۱۷ میلیون تومانی قیمت روبه‌رو شده و به قیمت ۲۲۷ میلیون تومان در بازار دیده می شود.

 

افزایش ۲۰ میلیون تومانی دنا معمولی

اما در حوزه خودروهای تولیدی سایپا، پراید ۱۱۱، رشد قیمت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است و این خودرو امروز در بازار، ۱۴۹ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین قیمت پراید ۱۳۱ از ابتدای مرداد، ۹ میلیون تومان افزایش یافته و در بازار ۱۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

تیبا هاچ بک با رینگ فولادی مدل سال ۹۹ در حال حاضر در بازار ۱۵۳ میلیون تومان قیمت دارد؛ این خودرو رشد ۱۴ میلیون تومانی قیمت را در بازه ابتدای مرداد تاکنون تجربه کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد دنا معمولی در حالی در ابتدای مرداد، ۲۹۰ میلیون تومان قیمت داشت که این خودرو با افزایش ۲۰ میلیون تومانی، به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

دناپلاس اتوماتیک نیز رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

 

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها