چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

تشریح نحوه اعزام مشمولان سربازی در شهریورماه + جزئیات

24 خرداد 1401
 تشریح نحوه اعزام مشمولان سربازی در شهریورماه + جزئیات

به گزارش بانک اول سرهنگ سیدمحسن شجاعی، با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به تداوم و تشدید همه‌گیری بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، نحوه اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه به شرح متن زیر است:

۱- اعزام مشمولان در شهریورماه در دو روز و از سه شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار برابراطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان خواهد بود.

۲- مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه ۱۴۰۰ که از مشهد به خدمت اعزام می‌شوند بایستی در تاریخ تعیین شده در برگه اعزام به خدمت به آدرس مشهد- پایانه مسافربری، جایگاه ۱۰ مراجعه تا به خدمت اعزام شوند و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند.

۳- از طریق رسانه‌های محلی به مشمولان اطلاع رسانی می‌شود تا قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و... را رعایت کنند. وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم و اقلام بهداشتی مورد نیاز شامل (ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده سطوح و دست‌ها) و... را به همراه داشته باشند. خانواده‌ها از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری کنند.

۴- به مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع‌رسانی شده تا موادغذایی خشک بین‌راهی همراه داشته باشند.

۵- برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده و در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نمی‌باشد؛ بنابراین به مشمولان ابلاغ؛ اصل مدارک موردنیاز (برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند.

۶-مشمولانی که تمایل دارند شخصا به مرکز آموزش تعیین شده مراجعه کنند می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به مرکز آموزش تعیین شده معرفی کنند./شهرارا

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها