یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

ساعت کار بانک ها از اول شهریور

24 خرداد 1401
ساعت کار بانک ها از اول شهریور

به گزارش بانک اول علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پایان مردادماه ساعت کار بانک ها از روز دوشنبه اول شهریورماه به روال قبل بر می گردد و پنج شنبه ها نیز تعطیل نخواهد بود.

برهمین اساس ساعت

 

کار شعب بانک ها از روز دوشنبه اول شهریورماه سال جاری به شرح ذیل خواهد بود:

شنبه تا چهارشنبه:

کارکنان شعب ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰

مشتریان شعب ساعت ۸:۰۰ الی ۱۳:۳۰

پنجشنبه ها:

کارکنان شعب ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰

مشتریان شعب ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰

 

 

اخبار مرتبط
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.
سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است. علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.
«امضا» كردن پول توسط دو عضو تيم اقتصادي يك دولت نوعي نمادسازي براي دفاع از حيثيت پول است. اساسنامه بانك مركزي به صراحت نخستين وظيفه اين بانك، حفظ ارزش پول ملي عنوان شده و رييس كل بانك مركزي با امضاي اسكناس، خود را به اين وظيفه متعهد مي‌كند. اما در ايران چه اتفاقي افتاده است؟
کسبه‌ای که شناسه یکتا نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار ثبت نباشد، برای دریافت خدمات در اداره‌های دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند و از نظر قانونی، فاقد مجوز هستند. پس آنها تا 25 اردیبهشت مهلت دارند که از درگاه ملی مجوزها شناسه یکتا بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها