ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر مهم برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

24 خرداد 1401
خبر مهم برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش بانک اول رزاقی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی شهر تهران می‌رساند، نحوه اطلاع رسانی جهت حضور در مصاحبه عمومی گزینش از طریق ارسال پیامک با سرشماره  9830001100000002  خواهد بود.

بنابراین تأکید می‌شود؛ از مراجعه حضوری و تماس‌های تلفنی با حوزه‌های اداره کل و گزینش خودداری کنند.

به هنگام حضور داوطلبان جهت انجام مصاحبه رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی اعم از ماسک، به همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده شخصی، عدم حضور و تجمع والدین در محل مصاحبه و رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و نیز اطلاع رسانی فوری داوطلبان دارای علائم بیماری کرونا مورد انتظار است .

 

داوطلبان علاوه بر مصاحبه عمومی باید در معاینات پزشکی و مصاحبه‌های تخصصی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند که نحوه حضور داوطلبان از طریق سایت اداره کل شهر تهران و دانشگاه فرهنگیان متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود./خبرفارسی

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها