ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

دارو‌های کرونا در داروخانه‌های منتخب شبانه روزی توزیع شوند

24 خرداد 1401
دارو‌های کرونا در داروخانه‌های منتخب شبانه روزی توزیع شوند

به گزارش بانک اول محمدرضا شانه ساز، از صدور بخشنامه اورژانسی برای حل مشکل توزیع داروهای بیماران کرونایی در داروخانه‌ها داد و گفت: نظر به اهمیت تداوم خدمت رسانی مستمر به بیماران، همه داروخانه‌های دولتی و خصوصی منتخب ارائه دهنده داروهای مورد استفاده بیماران کووید ۱۹ موظف هستند در تمام ساعات فعالیت داروخانه به ویژه داروخانه‌های شبانه روزی و تا اتمام موجودی به عرضه داروها اقدام نمایند.

 

رییس سازمان غذا و دارو افزود: از اداره بازرسی دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته شد بر اجرای این بخشنامه نظارت کنند تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها