پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

متقاضیان تعویض پلاک تا رفع مشکل تحمل کنند

24 خرداد 1401
متقاضیان تعویض پلاک تا رفع مشکل تحمل کنند

به گزارش بانک اول به نقل از اقتصادنیوز سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به حجم تراکم در سیستم نوبت دهی تعویض پلاک متقاضیان بایستی تحمل کنند تا وضعیت به روال عادی برگردد.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باید مراکز تعویض پلاک در شهر‌های قرمز و نارنجی تعطیل باشد، اما با رایزنی با وزرات کشور و ستاد ملی کرونا مراکز با تمام پرسنل، اما با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند.
هادیانفر گفت: با توجه به تعطیلی‌ها در یک ماه و نیم گذشته تعداد متقاضیان برای تعویض پلاک افزایش یافت و انباشت متقاضیان را شاهد هستیم.
رئیس پلیس راهور ناجا افزود:در حال حاضر فعالیت مراکز را ۳ ساعت در روز افزایش داده ایم، اما مراکز با تمام پرسنل و با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی در حال فعالیت هستند که اگر خارج از مصوبه ستاد ملی کرونا عمل کنیم عواقب قضایی در پی دارد.
وی گفت: به هر صورت شاهد افزایش متقاضیان برای تعویض پلاک هستیم که متاسفانه بیشتر متقاضیان دلال‌ها و بنگاه داران خودرو هستند که در ده روز آینده قرار شد مالیات سالیانه خودرو و مالیات نقل و انتقال را برای هر سری تعویض پلاک دریافت کنیم که این موجب کاهش مراجعات خواهد شد.
هادیانفر افزود: سیستم نوبت دهی تعویض پلاک نیز از کشوری به استانی تبدیل شد و هر شهروند بایستی در شهر خود نسبت به تعویض پلاک اقدام کند که این موضوع باعث می‌شود که بار فشار از سیستم مراکز تعویض پلاک پایتخت برداشته شود.

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها