چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات چری با اقساط 5 ساله

24 خرداد 1401
شرایط فروش نقد و اقساط محصولات چری با اقساط 5 ساله

به گزارش بانک اول در این شرایط فروش با موعد تحویل 30 روزه، محصولاتی همچون چری آریزو5 T با قیمت 626 میلیون و 713 هزار تومانی، چری تیگو 5 با قیمت 752 میلیون و 353 هزار تومانی، خودروی چری آریزو 6 با قیمت 873 میلیون و 713 هزار تومانی و در نهایت خودروی چری تیگو 7 با قیمت 991 میلیون و 713 هزار تومانی دیده می شود که امکان ثبت سفارش با پیش پرداخت 40 و 50 درصدی طبق شرایط اعلامی در جدول زیر فراهم شده است.

 

اخبار مرتبط
بر این اساس در حالیکه قرار بود این سه خودروی تجاری به صورت فروش فوری باشند و اطلس و سهند پیش‌فروش شوند، این طرح فروش، تفکیک شده و صرفا این دوخودروی سواری فردا، عرضه خواهند شد.
طبق اعلام سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی امروز (۲۶ اردیبهشت ماه) آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی برای کسانی است که در اسفندماه ۱۴۰۱ ثبت نام کرده بودند. متقاضیان از ۲۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ امشب فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو از بین ۱۴ خودروی وارداتی اقدام کنند.
مالیات نقل و انتقال خودرو یکی از انواع مالیات‌هایی است که از خرید و فروش خودرو دریافت می‌شود. این مالیات بر اساس ارزش خودرو و سال تولید آن محاسبه می‌شود. طبق ماده ۳۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده که در تاریخ دوم خرداد ماه ۱۴۰۰ تصویب شد، از تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۰، پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به دریافت مالیات در زمان نقل و انتقال خودرو شد. در این ماده به موارد زیر اشاره شده است:
فروش ۹۰ روزه وانت آریسان ۲ دوگانه سوز از امروز آغاز می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها