پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

ارتقا سایر خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان

24 خرداد 1401
ارتقا سایر خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان

به گزارش بانک اول مصطفی سالاری در اینستاگرام خود نوشت:

"ارتقا سایر خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان

در راستای ارتقا خدمات و کاهش هزینه بیمه شدگان، برخی اقدامات به عمل آمده به شرح زیر است:

١_ افزایش ١٠ برابری پرداخت کمک هزینه (اورتز و پروتز) تأمین ٣٠٠ نوع وسایل کمک پزشکی نظیر ویلچیر، سمعک، عینک، واکر و… به بیمه شدگان سازمان

٢_ افزایش مجموع تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان از ١٨٠ میلیارد تومان درسال ١٣٩٨ به ٢٠٠٠میلیارد تومان در سال ١٣٩٩ (١١ برابر) و ٦٠٠ / ‏٢‬ میلیارد تومان در سال ١٤٠٠ (١٤ برابر نسبت به ١٣٩٨)

٣_ افزایش ٧ برابری سهم سازمان در پرداخت حق بیمه اخذ پوشش بیمه تکمیلی مستمری بگیران سازمان (بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان) در سال ١٣٩٩ نسبت به سال ١٣٩٨ و ادامه روند مزبور در سال ١٤٠٠ مبانی و روند اجرایی اقدامات مذکور در بندهای (١) و (٣) "

ارتقا سایر خدمات سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان

ایمنا

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها