دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

زمان دریافت وام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تمدید شد

24 خرداد 1401
زمان دریافت وام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تمدید شد

به گزارش بانک اول در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا که به ریاست محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب‌پذیر در پاندمی کرونا به تصویب رسید.

بر این‌ اساس صاحبان مشاغل ۱۴گانه آسیب‌دیده از کرونا، تا پایان آذرماه مهلت دارند که برای دریافت این وام در سامانه کارا (https://kara.mcls.gov.ir/) ثبت‌نام کنند.

همچنین در این کارگروه مصوبه مربوط به مجاز بودن دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت هزینه‌های حفظ، حراست و نگهداری از مراکز خودگردان از محل اعتبارات مصوب که در سال ۱۳۹۹ تصویب شده بود، برای امسال نیز تمدید شد.

این هزینه‌ها شامل آب، برق، گاز، نگهبانی و نگهداری ابنیه خواهد بود./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها