دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط جدید اخذ مجوز برای تردد اعلام شد

24 خرداد 1401
شرایط جدید اخذ مجوز برای تردد اعلام شد

به گزارش بانک اول ایمان قربانی مشاور و مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران ، با اشاره به شرایط اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اخذ مجوز تردد، گفت:‌ بر اساس ابلاغ جدیدی که صورت گرفته مشاغل ضروری مشمول احذ مجوز به فرمانداری اعلام شده است و از این لحظه به بعد بر اساس این شرایط مجوز تردد اعطا می‌شود.

وی افزود:‌ بر این اساس، این مشاغل در ۵ گروه تقسیم شده است که گروه اول شامل مشاغل بنگاه‌های تجاری،‌ تولیدی، صنعتی و کشاورزی است. همچنین کادر شاغل بهداشت و درمان، دانشجویان شاغل به تحصیل در استان‌های غیر محل سکونت، بستگان درجه یک و دو فوت شدگان در خارج از شهرستان محل سکونت، افرادی که دارای نوبت پزشکی در سایر شهرستان‌های محل سکونت هستند و در نهایت داشتن آزمون و یا برنامه امتحانی در خارج از محل سکونت جز گروه‌هایی هستند که می‌توانند برای اخذ مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه کنند.

مدیر کل روابط عمومی فرمانداری تهران در پایان با تاکید بر این موضوع که به هیچ گروه و افرادی خارج از شرایط اعلام شده مجوز تردد داده نخواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ از شهروندان عزیز تهرانی خواهش می‌کنیم که بدون دلیل و داشتن شرایط اعلام شده به فرمانداری مراجعه نکنند، چرا که ما بر اساس قانون عمل می‌‌کنیم و قانون شرایطی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اعلام کرده است./دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.
بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها