دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

مهلت ثبت نام تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تمدید شد

24 خرداد 1401
مهلت ثبت نام تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تمدید شد

به گزارش بانک اول از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، مهلت زمانی ثبت نام و پرداخت برای تمامی تسهیلات حمایتی کرونا (شامل تسهیلات ودیعه اجاره مسکن، اشتغال محوری و بنگاه محوری) تا پایان آذر ماه تمدید شد.

بر اساس این اعلام، مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن (موضوع بند ۱ مصوبه جلسه ۷۲ ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰) تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید می شود و بانک ها و موسسات اعتباری موظفند حداکثر تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تسهیلات مذکور را پرداخت کنند.

 

همچنین مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل و کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا (موضوع بندهای ۴ و ۵ جزو ب مصوبه جلسه ۷۱ ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۰) تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ تمدید؛ و بانکها و موسسات اعتباری موظفند حداکثر تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تسهیلات مذکور را پرداخت کنند./ایرنا

اخبار مرتبط
تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، عمر باتری برای بسیاری از کاربران همچنان یک دغدغه مهم است. نگرانی دائمی تمام شدن شارژ باتری قبل از پایان روز می‌تواند منجر به استرس قابل توجهی شود. خوشبختانه، چندین راهکار برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما و اطمینان از اتصال دائم در طول روز وجود دارد.
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها