دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

چگونگی اخذ وام و تسهیلات با شرایط آسان در بانک اقتصاد نوین

24 خرداد 1401
چگونگی اخذ وام و تسهیلات با شرایط آسان در بانک اقتصاد نوین

به گزارش بانک اول در این طرح‌ها، می‌توانید بر اساس معدل موجودی سپرده خود در دوره زمانی دلخواه (دو، سه و چهارماهه) و با توجه به نقدینگی مورد نیاز، از انواع طرح‌های تسهیلاتی در اقساط و مبالغ متنوع (تا بیش از دو برابر معدل موجودی خود) استفاده کنید.

طرح صبا ۱، ویژه صاحبان سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی و طرح صبا ۲، ویژه صاحبان سپرده قرض‌الحسنه جاری است.

 

چگونه می‌توانید از طرح‌های صبا استفاده کنید؟

چنانچه در حال حاضر از مشتریان بانک اقتصادنوین هستید، با توجه به نوع سپرده نزد بانک (کوتاه‌مدت عادی یا قرض الحسنه جاری)، درخواست خود مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های صبا را به شعبه مورد نظر اعلام کنید. در این مرحله، همکاران شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

چنانچه برای بهره‌مندی از این طرح، قصد پیوستن به خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین را دارید، با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیکترین شعبه این بانک مراجعه کرده و ضمن افتتاح سپرده مورد نظر (کوتاه‌مدت عادی یا قرض‌الحسنه جاری)، درخواست خود مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های صبا را اعلام کنید. در این مرحله، همکاران شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.
توجه: در طرح‌های صبا، مبلغ تسهیلات دریافتی بر پایه معدل موجودی سپرده شما نزد بانک در دوره زمانی مشخص محاسبه می‌شود. آغاز دوره محاسبه معدل موجودی سپرده، از زمان مراجعه حضوری به شعبه مورد نظر و اعلام و ثبت درخواست استفاده از طرح‌های صبا در نظر گرفته شده است.

به‌منظور بهره‌مندی حداکثری از مزایای این طرح، لازم است با توجه به مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط مورد نظر، نسبت به نگهداری معدل موجودی سپرده خود به میزانی که توسط شعبه اعلام می‌شود، اقدام کنید.
توجه: همان‌طور که جداول زیر نشان می‌دهند، در طرح‌های صبا می‌توانید با افزایش دوره زمانی سپرده‌گذاری خود نزد بانک تسهیلات بیشتری دریافت کنید

پس از سپری شدن دوره سپرده‌گذاری مورد نظر و ایجاد معدل موجودی لازم برای دریافت تسهیلات، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات خود را ارائه دهید. در این مرحله، فرایند اعتبارسنجی آغاز شده و مدارک درخواستی شعبه از مشتری دریافت می‌شود.

شرایط لازم جهت دریافت تسهیلات طرح صبا

مشتریان برای دریافت تسهیلات صبا باید علاوه بر ایجاد معدل موجودی سپرده در دوره زمانی مشخص، از اهلیت اعتباری برخوردار بوده و وثایق مورد نظر بانک را ارائه کنند. ایجاد معدل موجودی سپرده، به تنهایی برای دریافت تسهیلات کافی نیست.

طرح صبا ۱٫ دریافت تسهیلات اقساطی مرابحه (با نرخ ۱۸%) بر اساس معدل موجودی سپرده کوتاه مدت (نرخ سود ۱۰%)

مدت رسوب سپرده مدت تسهیلات (ماه) ضریب پرداخت تسهیلات
۲ ماه ۱۲ %۴۵
۲۴ %۲۵
۳۶ %۱۵
۳ ماهه ۱۲ %۷۰
۲۴ %۴۰
۳۶ %۲۵
۴ ماهه ۱۲ %۹۵
۲۴ %۵۰
۳۶ %۳۵

 

طرح صبا ۲٫ دریافت تسهیلات اقساطی مرابحه (با نرخ ۱۸%) براساس معدل موجودی سپرده قرض الحسنه جاری

مدت رسوب سپرده مدت تسهیلات (ماه) ضریب پرداخت تسهیلات
۲ ماه ۱۲ %۱۰۰
۲۴ %۵۵
۳۶ %۴۰
۳ ماهه ۱۲ %۱۶۰
۲۴ %۸۵
۳۶ %۶۰
۴ ماهه ۱۲ %۲۱۵
۲۴ %۱۱۵
۳۶ %۸۰

توضیحات: منظور از ضریب پرداخت تسهیلات، نسبت مبلغ تسهیلات قابل دریافت به معدل موجودی سپرده است (ضریب پرداخت تسهیلات = (معدل سپرده)/(مبلغ تسهیلات)) این نسبت در جداول بالا، به صورت ضرایب درصدی نشان داده شده است و تعیین می‌کند شما می‌توانید تا چند درصد از معدل موجودی سپرده خود را تسهیلات دریافت کنید.

به عنوان نمونه، در طرح صبا ۲، با ایجاد معدل موجودی چهارماهه و درخواست تسهیلات مرابحه ۱۲ ماهه، ضریب پرداخت تسهیلات ۲۱۵%. به این معنا که شما برای دریافت تسهیلاتی به میزان ۲۰۰ میلیون ریال باید معدل موجودی دوماهه‌ای برابر ۹۳٫۰۲ میلیون ریال ایجاد کنید (حاصل تقسیم ۲۰۰ میلیون ریال بر ۲۱۵%).

طرح‌های سپرده-تسهیلات صبا (۳ و ۴)

بانک اقتصادنوین با ارائه “طرح صبا ویژه پذیرندگان” بر آن است تا به پاس همراهی شما پذیرندگان گرامی، امکان بهره‌مندی از تسهیلات با شرایط ویژه را فراهم نماید. شما می‌توانید علاوه بر برخورداری از تسهیلات “طرح صبا ۱ و ۲” که ویژه عموم مشتریان است، بر اساس معدل موجودی سپرده متصل به دستگاه POS خود در دوره زمانی دلخواه (۲، ۳، ۴ ماهه)، از یکی از تسهیلات ویژه ذیل استفاده نمایید:

دریافت تسهیلات اقساطی با نرخ ترجیحی ۱۵ درصد تا سقف ۱۴۰ درصد معدل موجودی تا ۵ میلیارد ریال

دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۷۰ درصد معدل موجودی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال

طرح صبا ۳، ویژه پذیرندگانی است که سپرده متصل به POS آن‌ها از نوع کوتاه مدت عادی بوده و طرح صبا ۴، ویژه پذیرندگانی است که سپرده متصل به POS آن‌ها از نوع قرض‌الحسنه جاری می‌باشد.

تلاش ما این است با اجرای این طرح‌ها در شرایط اقتصادی کنونی بیش از گذشته در کنار شما باشیم و گامی موثر در بهبود قدرت خرید و وضعیت اقتصادی کسب و کارهای ایرانی برداریم.

چگونه می‌توانید از طرح‌های صبا ۳ و ۴ استفاده کنید؟

چنانچه در حال حاضر از دستگاه‌های POS بانک اقتصادنوین استفاده می‌کنید، با توجه به نوع سپرده خود (کوتاه‌مدت عادی یا قرض‌الحسنه جاری)، درخواست‌تان مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های صبا را به شعبه مرتبط اعلام کنید. در این مرحله، همکاران شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

چنانچه برای بهره‌مندی از این طرح، قصد پیوستن به خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین را دارید، با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیک‌ترین شعبه این بانک مراجعه کرده و ضمن افتتاح سپرده مورد نظر (کوتاه‌مدت عادی یا قرض‌الحسنه جاری) و تکمیل فرم درخواست دریافت POS ، تقاضای خود مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های صبا را اعلام کنید. در این مرحله همکاران شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.
توجه: در طرح‌های صبا مبلغ تسهیلات دریافتی، تابعی از معدل موجودی سپرده نزد بانک در دوره زمانی مشخص است. آغاز دوره محاسبه معدل موجودی سپرده، از زمان مراجعه حضوری به شعبه مورد نظر، تقاضای دستگاه POS و اعلام و ثبت درخواست استفاده از طرح‌های صبا در نظر گرفته شده است.

به‌منظور بهره‌مندی حداکثری از مزایای این طرح لازم است تراکنش‌های خرید مشتریان خود را با دستگاه POS بانک اقتصادنوین انجام داده و موجودی سپرده متصل به POS در دوره مورد نظر را در سطح اعلامی از سوی شعبه نگه دارید.

پس از سپری شدن دوره سپرده‌گذاری مورد نظر و ایجاد معدل موجودی لازم برای دریافت تسهیلات، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات خود را ارائه دهید. در این مرحله، فرایند اعتبارسنجی آغاز شده و مدارک درخواستی شعبه مطابق بند ۱ و ۲ از مشتری دریافت می‌شود.

شرایط لازم جهت دریافت تسهیلات طرح صبا

پذیرندگان گرامی برای دریافت تسهیلات صبا باید علاوه بر ایجاد معدل موجودی سپرده در دوره زمانی مشخص، از اهلیت اعتباری برخوردار بوده و وثایق مورد نظر بانک را ارائه کنند. ایجاد معدل موجودی سپرده، به‌تنهایی برای دریافت تسهیلات کافی نیست.

طرح‌های صبا برای چه افرادی مناسب است؟

پذیرندگان پایانه‌های فروش فروشگاهی متصل به سپرده‌های بانک اقتصادنوین برای رفع نیازهای ضروری

طرح صبا ۳

۳- ۱ دریافت تسهیلات اقساطی مرابحه (با نرخ ۱۵ درصد) بر اساس معدل موجودی سپرده کوتاه مدت عادی

مدت رسوب سپرده مدت تسهیلات (ماه) ضریب پرداخت تسهیلات
۳ ماه ۱۲ %۴۵
۴ ماه %۶۰

۳- ۲ دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بر اساس معدل موجودی سپرده کوتاه مدت عادی

 

مدت رسوب سپرده مدت تسهیلات (ماه) ضریب پرداخت تسهیلات
۳ ماه ۱۲ %۲۰
۴ ماه %۳۰

طرح صبا ۴

۴- ۱ دریافت تسهیلات اقساطی مرابحه (با نرخ ۱۵ %) براساس معدل موجودی سپرده قرض‌الحسنه جاری

 

مدت رسوب سپرده مدت تسهیلات (ماه) ضریب پرداخت تسهیلات
۲ ماه ۱۲ %۷۰
۲۴ %۳۵
۳ ماه ۱۲ %۱۰۵
۲۴ %۵۵
۳۶ %۴۰
۴ ماه ۱۲ %۱۴۰
۲۴ %۷۵
۳۶ %۵۵

۴- ۲ دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بر اساس معدل موجودی سپرده جاری/جاری بدون دسته چک

مدت رسوب سپرده مدت تسهیلات (ماه) ضریب پرداخت تسهیلات
۲ ماه ۱۲ %۳۵
۲۴ %۱۵
۳ ماه ۱۲ %۵۰
۲۴ %۲۵
۳۶ %۲۰
۴ ماه ۱۲ %۷۰
۲۴ %۳۵
۳۶ %۲۵

توضیحات: منظور از ضریب پرداخت تسهیلات، نسبت مبلغ تسهیلات قابل دریافت به معدل موجودی سپرده است (ضریب پرداخت تسهیلات = (معدل سپرده)/(مبلغ تسهیلات)) این نسبت در جداول بالا، به صورت ضرایب درصدی نشان داده شده است و تعیین می‌کند شما می‌توانید تا چند درصد از معدل موجودی سپرده خود را تسهیلات دریافت کنید.

به‌عنوان نمونه، در طرح صبا ۴ با ایجاد معدل موجودی چهارماهه و درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۲ ماهه، ضریب پرداخت تسهیلات ۷۰ درصد است. به این معنا که شما برای دریافت تسهیلاتی به میزان ۲۰۰ میلیون ریال، باید معدل موجودی دوماهه‌ای در حدود ۲۸۶ میلیون ریال ایجاد کنید (حاصل تقسیم ۲۰۰ میلیون ریال بر ۷۰ درصد).

 بانک اقتصاد نوین کارت اعتباری صبا

ارائه کارت اعتباری در قالب طرح صبا

بانک اقتصادنوین با ارائه کارت اعتباری با شرایط ویژه بر آن است به پاس همراهی شما مشتریان گرامی، امکان بهره‌مندی از کارت‌بانکی با اعتبار مورد نیاز و شرایطی آسان را فراهم کند.

در این طرح، شما می‌توانید بر اساس معدل موجودی سپرده خود در دوره زمانی دو تا چهار ماهه، کارت اعتباری غیرگردان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و با نرخ سود ۱۸ درصد دریافت کنید.

تلاش ما این است با اجرای این طرح‌ها در شرایط اقتصادی کنونی بیش از گذشته در کنار شما باشیم و گامی موثر در بهبود قدرت خرید و شرایط اقتصادی خانوارهای ایرانی برداریم.

کارت اعتباری صبا شامل طرح‌های:

کارت اعتباری صبا ۱: ویژه صاحبان سپرده‌های کوتاه مدت عادی (بر اساس معدل موجودی سپرده)

کارت اعتباری صبا ۲: ویژه صاحبان سپرده قرض‌الحسنه جاری (بر اساس معدل موجودی سپرده)

کارت اعتباری صبا ۳، ویژه صاحبان سپرده قرض‌الحسنه جاری (ترکیبی از معدل موجودی سپرده و اخذ وثیقه نقدی ۱۰ درصدی)

چگونه می‌توانید از طرح‌های صبا استفاده کنید؟

چنانچه در حال حاضر از مشتریان بانک اقتصادنوین هستید، با توجه به نوع سپرده نزد بانک (کوتاه‌مدت عادی یا قرض‌الحسنه جاری)، درخواست خود مبنی بر استفاده از کارت اعتباری طرح‌های صبا را به شعبه مورد نظر اعلام کنید. در این مرحله همکاران شعبه با توجه به مبلغ درخواستی شما برای کارت اعتباری، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

چنانچه برای بهره‌مندی از این طرح، قصد پیوستن به خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین را دارید، با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیک‌ترین شعبه این بانک مراجعه کرده و ضمن افتتاح سپرده مورد نظر (کوتاه‌مدت عادی یا قرض‌الحسنه جاری)، درخواست خود مبنی بر استفاده از کارت اعتباری طرح‌های صبا را اعلام کنید. در این مرحله، همکاران شعبه با توجه به مبلغ درخواستی شما برای کارت اعتباری، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.
توجه: در طرح‌های صبا، مبلغ کارت اعتباری تابعی از معدل موجودی سپرده شما نزد بانک در دوره زمانی مشخص است. آغاز دوره محاسبه معدل موجودی سپرده، از زمان مراجعه حضوری به شعبه مورد نظر و اعلام و ثبت درخواست استفاده از طرح‌های صبا، خواهد بود.

به‌منظور بهره‌مندی حداکثری از مزایای این طرح لازم است با توجه به مبلغ مورد نیاز و تعداد اقساط درخواستی، نسبت به نگهداری معدل موجودی سپرده خود به میزانی که توسط شعبه اعلام می‌شود، اقدام کنید.
توجه: همان‌طور که جداول زیر نشان می‌دهند در طرح‌های صبا می‌توانید با افزایش دوره زمانی سپرده‌گذاری خود نزد بانک، کارتی با اعتبار بیشتر دریافت کنید.

پس از سپری شدن دوره سپرده‌گذاری مورد نظر و ایجاد معدل موجودی لازم برای دریافت کارت اعتباری، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و درخواست دریافت اعتبار مورد نظر را ارائه دهید. در این مرحله، فرایند اعتبارسنجی آغاز شده و مدارک درخواستی شعبه مطابق بند ۱ و ۲ از مشتری دریافت می‌شود.

شرایط لازم جهت دریافت تسهیلات طرح صبا

مشتریان برای دریافت کارت اعتباری صبا باید علاوه بر ایجاد معدل موجودی سپرده در دوره زمانی مشخص، از اهلیت اعتباری برخوردار بوده و وثایق مورد نظر بانک را ارائه کنند. ایجاد معدل موجودی سپرده، به‌تنهایی برای دریافت کارت اعتباری کافی نیست.

اخبار مرتبط
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها