دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

آغاز پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از فردا چهارشنبه

24 خرداد 1401
آغاز پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از فردا چهارشنبه

به گزارش بانک اول در طرح جدید پیش‌فروش پنج محصول ایران‌خودرو ، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه خواهند شد.

موعد تحویل خودرو‌ها براساس نتایج قرعه‌‌کشی، از شهریور تا مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی نیز دوشنبه ۱۹ مهرماه در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

بخشنامه این طرح از چهارشنبه ۱۴ مهرماه در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو فعال خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره ۲ ماده ۴ «عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مسترد شده را پیش از رفع عیب ندارد خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد.»
هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها