پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش 3 تا 7 میلیون تومانی حقوق معلمان با اجرای طرح رتبه بندی !

24 خرداد 1401
افزایش 3 تا 7 میلیون تومانی  حقوق معلمان با اجرای طرح رتبه بندی !

به گزارش بانک اول به نقل از جی پلاس رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اعلام کرد: حقوق معلمان بعد از تصویب و اجرای رتبه‌بندی بین سه تا هفت میلیون تومان زیاد می‌شود!

معلمان می‌گویند: هرچه تصویب این لایحه به درازا بکشد، اجرایی شدن و تامین اعتبار برای آن دشوار خواهد بود. این درحالیست که مشخص نیست بعد از اجرای رتبه‌بندی چقدر به حقوق معلمان افزوده می‌شود و آیا آنگونه که خود جامعه‌ی هدف می‌خواهند برابرسازی با اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مقدور خواهد بود.

در همین رابطه، علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشته است: مصوبه رتبه بندی فراتر از آن است که معلمان تصور می‌کنند! ضمن اینکه ۸۰ درصد حقوق فرهنگیان در آموزش عالی کمتر از چیزی که هست، نمی‌شود و معلمان صرفاً نسبت به رتبه بندی افزایش حقوق خواهند داشت. برای گروه‌های پایین حداقل ۳ میلیون تومان افزایش حقوق خواهیم داشت و معلمانی که فوق لیسانس هستند افزایش حقوقشان به ۷ میلیون تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.
وی با اشاره به این که طرح سراسری باانرژی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا خواهد شد، گفت: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به‌صورت هفتگی طی ۲۱ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش‌بینی‌شده در این پویش بهره‌مند شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها