یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

حقوق بازنشستگان امشب واریز می شود + ساعت دقیق

24 خرداد 1401
 حقوق بازنشستگان امشب واریز می شود + ساعت دقیق

به گزارش بانک اول حقوق بازنشستگان برای قشر بزرگی از جامعه اهمیت دارد. موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان بسیار مطرح شده است. هر ماه حقوق بازنشستگان پرداخت می شود. اکنون زمان واریز حقوق بازنشستگان برای مهر ماه مشخص شده است. جزئیات زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری را در ادامه بخوانید.

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان تا ساعت ۲۴ امشب (۱۹ مهرماه) خبر داد.

 

 امین پورذاکری معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام این خبر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و هماهنگی خزانه کل و سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق بیش از یک میلیون و ۴۲۹ هزار نفر بازنشسته و موظف تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت ۲۴ امشب به حساب این عزیزان واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

اخبار مرتبط
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.
ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حُسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر 50 درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.
سقف خرید روزانه از طریق درستگاه های کارتخوان با یک کارت ۵۰ میلیون تومان و با تمام کارت‌های هر فرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجاز است. علاوه بر این، سقف انجام تراکنش و عملیات انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا به صورت غیر حضوری ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت حضوری در شعب بانکی ۴۰۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف مبلغ انتقال ساتنا در شعب بانکی با ارائه مستندات، بدون محدودیت است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها